دولت در بودجه 97 توجه زیادی به تولید و اشتغال دارد
کد خبر: 3671152
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
تبادار:

دولت در بودجه 97 توجه زیادی به تولید و اشتغال دارد

گروه سیاست و اقتصاد: استاندار فارس یكی از موارد مهم لایحه‌ بودجه سال 97 را شفاف‌سازی بودجه و تكیه بر بودجه‌ریزی بر مبنای عملكردی دانست و گفت: دولت در بودجه 97 توجه بسیار بالایی به تولید و اشتغال دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، اسماعیل تبادار، استاندار فارس عصر دیروز، 18 آذر در جلسه‌ شورای برنامه‌ریزی توسعه‌ این استان، خواستار تلاش تمام دستگاه‌ها برای افزایش اعتبارات سال آینده در بخش‌های مختلف را خواستار شد و ابراز امیدواری كرد كه فارس در اعتبارات ملی سال 97 وضعیت بهتری نسبت به امسال داشته باشد.
وی، یكی از موارد مهم لایحه‌ بودجه سال 97 را شفاف‌سازی بودجه و تكیه بر بودجه‌ریزی بر مبنای عملكردی دانست و گفت: در لایحه‌ بودجه سال آینده توجه جدی به مباحثی نظیر آب، مسائل زیست محیطی، حمل و نقل ریلی و عمومی و احیای بافت‌های فرسوده شده است.
استاندار فارس با تأكید بر اینكه دولت در بودجه 97 توجه بسیار بالایی به تولید و اشتغال دارد، گفت: زمینه و ظرفیت بیشتری در مباحث تولید و اشتغال به نسبت امسال در لایحه‌ بودجه 97 منظور شده است.
تبادار تكیه لایحه‌ بودجه‌ی 97 مد نظر دولت را بر منابع عمومی، سهم بانك‌ها و به خصوص بخش خصوصی دانست و گفت: تمام مسئولان و دستگاه‌های اجرایی با اشراف بر اهمیت موضوع، به دنبال تسهیل در اقدامات بخش خصوصی هستند؛ انتظار داریم با توجه به فراهم شدن بسترها، بخش خصوصی نیز بیش از گذشته در میدان كارزار اقدام وارد شود.
استاندار فارس همچنین از نگاه ویژه دولت به عدالت اجتماعی، رفع فقر مطلق و بهبود بهداشت و سلامت مردم خبر داد و گفت: اگر قرار باشد اتفاقی در حذف یارانه‌ها بیفتد، توجه به این نكات مهم مد نظر دولت قرار داشته و دارد.
وی ابراز امیدواری كرد كه در كلان كشور و خصوصا استان فارس شاهد وضعیت بهتری در بودجه سال 97 به نسبت بودجه امسال باشیم، گفت: امیدواریم كه سال آینده نیز در گوشه گوشه استان و در بخش‌های مختلف شاهد اتفاقات خوب و تاثیرگذاری باشیم.
استاندار فارس همچنین با اشاره به سفر 2 روزه نوبخت، معاون رییس جمهور به استان فارس، گفت: در این سفر دو روزه، بازدیدهایی از برخی پروژه‌ها انجام شد و در جمع‌بندی نهایی نیز بیش از 26 مورد پروژه‌های مد نظر مدیران دستگاه‌های مختلف در ابعاد فرهنگی، حمل و نقل، تولیدی، اقتصادی و درمانی، دستوراتی گرفته شد.

captcha