پشتوانه اعتقادی خانواده‌های شهدا موجب خلق حماسه‌ها می‌شود
کد خبر: 3671153
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

پشتوانه اعتقادی خانواده‌های شهدا موجب خلق حماسه‌ها می‌شود

گروه معارف: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: پشتوانه فکری و اعتقادی خانواده‌های شهدا موجب خلق حماسه‌ها توسط شهدا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، شب گذشته 18 آذرماه، در دیدار با خانواده شهید استواریکم هادی کاردیده با تسلیت و تبریک شهادت این شهید اظهار کرد: سعادت بسیار می‌خواهد که انسان در راه رضای خداوند و خدمت به بندگان خداوند باشد و در این راه شهید شود.
وی با بیان اینکه جای تعجب نیست که فرزند چنین خانواده‌ای شهید شود، افزود: وقتی خانواده‌ای با این طرز فکر هستند، فرزند آنان نیز در راه خداوند شهید می‌شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خانواده شهدا مایه افتخار همه ما هستند، تصریح کرد: شهدا و خانواده شهدا برای اسلام و مسلمین مایه افتخار هستند.
عبادی بیان کرد: اگر شهدا تنها باشند نمی‌توانند حماسه بیافرینند، پشتوانه فکری و اعتقادی خانواده‌های شهدا باعث خلق حماسه‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه ریشه اعتقادی این شهدا در خانواده‌ها است، افزود: زمانی که خانواده‌ای اعتقادات مذهبی دارد، فرزند این خانواده نیز در راه همین اعتقادات قرار می‌گیرد.
کاردیده، پدر شهید استواریکم هادی کاردیده نیز در این مراسم اظهار کرد: فرزندم در راهپیمایی و نماز جمعه این هفته شرکت کرد و پس از آن برای ماموریت رفت.
وی بیان کرد: فرزندم انگار می‌دانست که شهید می‌شود، از زیر قرآن رد شد و به ماموریت رفت.
پدر شهید استواریکم هادی کاردیده با بیان اینکه افتخار می‌کنم که فرزندی داشتم و شهید شد، تصریح کرد: شش فرزند دارم که همه بسیجی هستند.
کاردیده با بیان اینکه پسرم همواره می‌دانست که شهید می‌شود، افزود: تا آخر عمر بسیجی هستیم و خواهیم بود.
وی بیان کرد: من و باقی فرزندانم آماده دستور هستیم و هر زمان که به ما نیاز بود آماده شهادت هستیم.
پدر شهید استواریکم هادی کاردیده یادآور شد: امیدورام فرزند شهیدم ما را شفاعت کند و دست ما را نیز بگیرد.

captcha