صدور اسناد مالکیت املاک وقفی در شهرهای زیر 25 هزار نفر آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3671160
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

صدور اسناد مالکیت املاک وقفی در شهرهای زیر 25 هزار نفر آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه با اداره بنیاد مسکن انقلاب در زمینه هماهنگی و همکاری در صدور اسناد مالکیت املاک وقفی و اماکن دینی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.

علی بابایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: در چند روز گذشته مشکلات موقوفه غیر متصرفی شیخ محمد خطیب در طرح هادی روستای دده ساقی با اداره بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی بررسی شد.


وی تصریح کرد: از سوی دیگر اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه با اداره بنیاد مسکن انقلاب در زمینه هماهنگی و همکاری در صدور اسناد مالکیت املاک وقفی و اماکن دینی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر، تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه افزود: علاوه بر آن هماهنگی در تهیه اجرای طرح‌های هادی روستایی برای املاک وقفی در راستای تثبیت موقوفات نیز انجام شد.


وی با اشاره به اینکه برخی روستاهای ارومیه در اولویت صدور اسناد مالکیت وقفی قرار دارند بیان کرد: این روستاهای شامل قلعه اسماعیل‌آقا، آرمود آغاج و دده ساقی هستند.

 

captcha