برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعة المصطفی(ص)
کد خبر: 3671164
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعة المصطفی(ص)

گروه حوزه‌های علمیه: معاون پژوهش جامعة المصطفی(ص) العالمیة از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعة المصطفی(ص) در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام و المسلمین بی‌نیاز، معاون پژوهش جامعة المصطفی(ص) العالمیه امروز 19 آذر ماه در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش به ایجاد واحدهای مختلف المصطفی(ص) در داخل و خارج کشور اشاره کرد و گفت: جامعة المصطفی در شهرهای مختلف ایران بیش از 40 مجتمع آموزشی و مراکز علمی و پژوهشی و فرهنگی دارد.

وی افزود: همچنین جامعة المصطفی در بیش از 60 کشور جهان حضور دارد و از 130 ملیت جهان نیز بالغ بر 40 هزار نفر دانش‌آموخته را تربیت کرده است.
بی‌نیاز با بیان اینکه پژوهش و آموزش مکمل هم هستند تصریح کرد: هفته پژوهش فرصتی برای ارائه تولیدات علمی و پژوهشی و تجلیل از پژوهشگران و محققان است.
معاون پژوهش جامعة المصطفی(ص) با اشاره به دستاوردهای پژوهشی جامعه المصطفی اظهار کرد: این نهاد علمی در تمام مراکز علمی و تربیتی و پژوهشی جامعة المصطفی در داخل و خارج برنامه‌هایی را برگزار خواهند کرد و نمایشگاه و نشست‌های علمی نیز برپا می‌شود. 
وی از افتتاح سامانه آماری فعالیت‌های پژوهشی المصطفی(ص) خبر داد و بیان کرد: برپایی نمایشگاه جامع دستاوردهای پژوهش جامعه المصطفی(ص) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی‌مهر، قائم مقام ریاست المصطفی(ص) از دیگر برنامه‌های ما در هفته پژوهش است که این نمایشگاه از 25 تا 29 آذرماه دایر خواهد بود.
وی افزود: مراسم تکریم از فعالان پژوهشی را از دیگر برنامه‌های این معاونت عنوان کرد و ادامه داد: در این مراسم از مدیران مسئول نشریات جامعه المصطفی(ص) و سردبیران مجلات تجلیل خواهد شد.
بی‌نیاز با بیان این که 100 نشریه در جامعة المصطفی(ص) منتشر می‌شود به فعالیت 220 گروه علمی تربیتی اشاره و عنوان کرد: از برترین گروه‌های علمی تربیتی المصطفی(ص) نیز در این هفته تجلیل خواهد شد.
بی‌نیاز تجلیل از اساتید برتر پژوهشی و اعطای پژوهانه به آنان را از دیگر کارها برشمرد و بیان کرد: تکریم از فارغ‌التحصیلان و طلاب سطوح بالای المصطفی(ص) و انجمن‌های علمی پژوهشی و تشکل‌های پژوهشی برتر از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شوند.
معاون پژوهش المصطفی(ص) عنوان کرد: در هفته پژوهش از 18 پژوهشگر برتر، ده انجمن علمی پژوهشی برتر و دو تشکل علمی پژوهشی تجلیل می‌شود.

captcha