سرمایه‌گذاری در حوزه عفاف و حجاب سپرده‌گذاری پرسود است
کد خبر: 3671176
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
رحیمی:

سرمایه‌گذاری در حوزه عفاف و حجاب سپرده‌گذاری پرسود است

گروه اجتماعی: امام جمعه ابهر گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه عفاف و حجاب یک سرمایه‌گذاری معنوی و مادی است و هر هزینه‌ای در مورد فرهنگ و حجاب و عفاف شود مانند یک سرمایه‌گذاری پرسود است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر ظهر امروز یکشنبه 19 آذرماه در جشن حجاب دبیرستان آزادگان ابهر با بیان اینکه حجاب روابط خانوادگی را تحکیم می‌بخشد، تصریح کرد: رعایت عفاف و حجاب در جامعه از فروپاشی نظام خانواده جلوگیری کرده و جامعه را از گزند بی‌بندوباری مصون نگه می‌دارد.
 
وی با بیان اینکه بدون تردید آزادی جنسی و بی‌حجابی زنان در جامعه موجب سست شدن پایه‌های روابط خانوادگی خواهد شد، تاکید کرد: در جامعه بی‌بندوبار زن و مرد به جای آنکه موجب آرامش و آسایش یکدیگر شوند، بیشتر به مثابه دو دشمن و رقیب در برابر ارضای غریزه جنسی جلوه می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام رحیمی افزود: رعایت حجاب اسلامی شخصیت و کرامت زن را تامین کرده و او را از یک شخصیت ابزاری به شخصیتی مستقل تبدیل می‌کند و زنان بی‌حجاب در حقیقت خود را به عنوان ابزاری برای تامین نگاه‌های آلوده مردان قرار می دهند.
 
امام جمعه ابهر تاکید کرد: سرمایه‌گذاری در حوزه عفاف و حجاب یک سرمایه‌گذاری معنوی و مادی است و هر هزینه‌ای در مورد فرهنگ و حجاب و عفاف شود مانند یک سرمایه‌گذاری پرسود است.
 
حجت‌الاسلام رحیمی از عدم هزینه دولتمردان به فرهنگ عفاف و حجاب و دین انتقاد کرد و گفت: متاسفانه بعضی از مسئولان از این مهم در غفلت به سر می‌برند و اگر متوجه شوند سرمایه‌گذاری در مورد فرهنگ دینی چقدر جامعه را بیمه خواهد کرد در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
 
وی با اشاره به این که یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است، گفت: یکی از مهمترین روش‌های عملیاتی کردن این ارزش اسلامی تلاش و فعالیت و ارائه آموزش به دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های هنری است.
 
امام جمعه ابهر با اشاره به 6 توصیه اخلاقی لقمان حکیم به فرزندش و با تاکید بر پرهیز از دنیازدگی و غفلت از آخرت، گفت: بسیاری از استرس‌ها در عصر کنونی از ضعف ایمان و عدم اعتقاد به جهان اخرت ناشی می‌شود.

لازم به ذکر است در این همایش از 42 دانش‌آموز محجبه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
captcha