آزادی 4 زندانی جرائم غیر عمد در همدان
کد خبر: 3671205
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

آزادی 4 زندانی جرائم غیر عمد در همدان

گروه اجتماعی: مدیر ستاد دیه استان همدان عنوان کرد: بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تاکیدات هیئت محترم امناء استان در روزهای منتهی به هفدهم ربیع الاول مصادف با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و میلاد امام صادق(ع) تعداد چهار نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد آزاد شدند.

یدالله روحانی منش، مدیر ستاد دیه استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تاکیدات هیئت محترم امناء استان در روزهای منتهی به هفدهم ربیع الاول مصادف با سالروز میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و میلاد امام صادق(ع) چهار نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد آزاد شدند.

وی افزود: این 4 زندانی جرائم غیر عمد که در محل بازداشتگاه و زندان مرکزی همدان گرفتار بند اسارات بودند با مبلغ کل بدهی 67 میلون تومان آزاد شدند، گفتنی است 3 زندانی دارای محکومیت مالی و دیگری زندانی تصادف بوده است.

روحانی منش اضافه کرد: این زندانیان با کمک تعداد سه نفر از خیرین خداجوی و نیک کردار و با وساطت ستاد دیه کشور و استان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند لازم به ذکر است که تلاش مستمر ستاد دیه در راستای شناسایی مستحق ترین و نیازمند ترین افراد است.

captcha