برگزیدگان جشنواره مکران و حرکت، تجلیل شدند
کد خبر: 3671220
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

برگزیدگان جشنواره مکران و حرکت، تجلیل شدند

گروه اجتماعی: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی مکران گنج بیکران و حرکت در دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ازقم، جشنواره ملی مکران گنج بیکران و جشنواره حرکت پیش از ظهر امروز 19 آذرماه با حضور فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه قم برگزار شد.
در این مراسم علاوه بر دبیر جشنواره دکتر ایرجی، معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداختند.
در این مراسم از برگزیدگان اولین جشنواره ملی مکران گنج بیکران تجلیل شد؛ بر این مراسم از محمد رضا افتخاری از دانشگاه آزاد تهران شمال، محمد رضا واعظی از دانشگاه خاتم تهران، مریم عدالتیان از دانشگاه شهید بهشتی، نورا برزه کار، حسن زارعی، هادی متاب لاله تجلیل به عمل آمد.
همچنین در بخش جشنواره حرکت نیز انجمن ادبیات فارسی واحد خواهران و انجمن مهندسی کامپیوتر واحد خواهران نیز به عنوان انجمن های علمی برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.
انجمن های علمی مدیریت صنعتی برادران و انجمن علمی مهندسی مکانیک واحد برادران و انجمن مدیریت واحد خواهران و مدیریت بازرگانی نیز در بخش نشریه این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.
انجمن علمی تربیت بدنی واحد خواهران و مهندسی عمران نیز در بخش مسابقه علمی این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت؛ انجمن علمی برتر در حوزه اختراع نیز مهندسی کامپیوتر واحد خواهران انتخاب شد که در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت.
مدیریت صنعتی خواهران و برادران نیز در بخش آموزش این جشنواره تجلیل شدند؛ انجمن کامپیوتر حوزه خواهران نیز در این بخش تجلیل شدند.
مدیریت صنعتی واحد صنعتی و عمران واحد خواهران نیز در بخش آموزش این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفتند.
فاطمه میرجمالی دبیر انجمن علمی ادبیات، دانشور دبیر انجمن علمی مهندسی عمران نیز مورد تجلیل قرار گرفتند؛ انجمن مدیریت بازرگانی نیز در بخش کارآفرینی به عنوان رتبه اول دست یافت؛ غرفه مهندسی برق نیز از دیددانشجویان به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

امیرسینا ماندگاری، دبیر دبیران انجمن های علمی دانشگاه قم، نیز در جشنواره مکران گنج بیکران در دانشگاه قم گفت: با برگزاری جشنواره حرکت ، انجمن های علمی را به سمت تولید دستاورد سوق دادیم.
دبیر دبیران انجمن های علمی دانشگاه قم تصریح کرد: انجمن های علمی دانشگاه قم امسال 271 فعالیت علمی را به ثبت رساند که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
وی افزود: این جشنواره متشکل از یک تیم فکری 10 نفره بوده است که مابقی انجمن ها این برنامه را به پیش برده اند؛ نمایشگاه حرکت امسال با حضور 13 انجمن دانشگاه از بین 25 انجمن فعال دانشگاه قم برگزار شده است.
دبیر دبیران انجمن های علمی دانشگاه قم بیان کرد: برای اولین سال، کارگاه های آموزشی نیز برای توان افزایی دبیران انجمن های علمی برگزار شد تا راه های مستندنویسی وگزارش نویسی و... را فرابگیرند.

captcha