تناسب رشته‌های تحصیلی با بازار کار؛ اولویت دانشگاه پیام‌نور
کد خبر: 3671280
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
فراهانی مطرح کرد:

تناسب رشته‌های تحصیلی با بازار کار؛ اولویت دانشگاه پیام‌نور

گروه فرهنگی: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور به فعالیت ۴ هزار عضو هیئت علمی سطح دانشگاه‌های پیام نور کشور اشاره کرد و گفت: توسعه تحصیلات تکمیلی در برنامه دانشگاه پیام‌نور قرار دارد این در حالی‌است که تناسب رشته‌های تحصیلی با بازارکار اولویت نخست این دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، ابوالفضل فراهانی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور کشور در آیین افتتاحیه پردیس دانشگاه پیام‌نور مرکز خرم‌آباد که ظهر امروز یک‌شنبه، ۱۹ آذرماه برگزار شد، گفت: روز دانشجو باعث شده است که دانشجویان ملقب به عناوین بزرگی از زبان بزرگان کشور شوند این درحالی است که بزرگان کشور دانشجویان را ذهن و فکر جامعه معرفی کردند به‌طوری‌که شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی فرموده است که «دانشجو موذن جامعه است».
وی و با بیان این‌که در دانشگاه‌ها باید بتوانیم دانشجویان انسانی و علمی به جامعه عرضه کنیم، تصریح کرد: در طول دو دهه گذشته در مراسمات افتتاحیه دانشگاه‌های پیام‌نور کشور شرکت کرده اما دانشگاه پیام‌نور مرکز لرستان یکی‌از زیباترین اماکن آموزشی دانشگاه پیام‌نور کشور است.
فراهانی به دهه سوم خدمت دانشگاه پیام‌نور کشور اشاره و با بیان این‌که در این مدت این دانشگاه خدمات علمی بی‌بدیل به کشور ارائه داده است، اضافه کرد: دانشگاه پیام‌نور با سبک خاصی از پذیرش دانشجو، مقوله غیر قابل دسترس آموزش عالی را در اختیار همگان قرار داده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور کشور به بهره‌مندی این دانشگاه از چهار هزار عضو هیئت علمی اشاره و با بیان این‌که بخش قابل توجهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور چهره‌های علمی قابل قبول علمی در سطح ملی و بین‌المللی هستند، گفت: در خصوص تولید محتوای درسی دانشگاه پیام‌نور بیش‌از ۲۶۰۰ کتاب را با استانداردهای بالا تولید کرده است.
وی با بیان این‌که هفت هزار و ۲۰۰ تولید محتوای درسی اعم‌از نوشتاری و الکترونیکی در اختیار دانشجویان این دانشگاه است به توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌‌نور اشاره و عنوان کرد: ایجاد دوره های مشترک دانشگاه پیام‌نور با دانشگاه‌های معتبر جهان مانند استرالیا و اروپا در برنامه کاری این دانشگاه قرار دارد.
فراهانی ادامه داد: توسعه رشته‌های تحصیلی مورد نیاز جامعه و تناسب رشته های تحصیلی با بازارکار اولویت نخست دانشگاه پیام نور کشور است.

captcha