همایش جوان، نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری در كرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3671318
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵

همایش جوان، نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری در كرج برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان البرز از برگزاری همایش جوان، نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری در روز پنج شنبه، 23 آذر در كرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، علی صديقی، رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان البرز، 19آذر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این همایش روز پنج شنبه بیست و سوم آذر ماه از ساعت ١٤ در استان البرز و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی هدف این همایش را گردهمایی جوانان، مسئولین و سران حزب با محوریت آموزش سیاسی و اصل تحزب، مرور تاریخچه و اهداف عالی حزب، معرفی تشکل اعتدال در دانشگاه و تقدیر از نقش‌آفرینی جوانان در انتخابات عنوان كرد و گفت: با نگاه ويژه دولت تدبير و اميد، فرصت فعاليت‌های سياسی و اجتماعی جوانان روز به روز گسترده‌تر شده و مسئوليت‌پذيری جوانان نسبت به مسائل و رويدادهای كشور نمود بيشتری به خود گرفته است بنابراین بايد اين فرصت به دست آمده مغتنم شمرده شود و در جهت تربيت و كادرسازی جوانان برای اداره آينده كشور استفاده شود.
رئيس سازمان جوانان و دانشجويان حزب اعتدال و توسعه استان البرز گفت: حزب اعتدال و توسعه در نظر دارد به عنوان متولی جريان اعتدالی در كشور با فراهم كردن بسترهای صنفي و مدنی، ضمن تشريك مساعی جوانان در مسئوليت‌پذيری‌های سياسی، اجتماعی، فرهنگی و... آنان را به نقش‌آفرينی در اين حوزه‌ها به دور از هرگونه افراط و تفريط تشويق کنند.

captcha