راه و رسم شهدا از آرمان‌های ملت بزرگ ایران است
کد خبر: 3671344
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

راه و رسم شهدا از آرمان‌های ملت بزرگ ایران است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شهدا و راه و رسم آنها را از آرمان‌های ملت بزرگ ایران دانست و اعلام کرد: کلید واژه وصیت شهدا این است که امام و رهبری را تنها نگذارید و بارها وصیت کرده‌اند که از دشمنان اسلام غافل نشوید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان امروز، 19 آذرماه در یادواره 5400 شهید کردستان و شهدای مدافع حرم که در شهر توپ برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به صورت جدی و برای همه سطوح جمعیتی در حال هجوم گسترده فرهنگی است، اظهار کرد: مردم و مسئولان شهرستان بیجار با انجام کارهای فرهنگی و برگزاری یادواره‌های شهدا توانسته اند به خوبی در مقابل تهاجم فرهنگی بایستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس به آثار برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره کرد و افزود: اولین تاثیر یادواره های شهدا درس گرفتن و الگوگیری از شهدا  است، این مراسمات بر جوان و سطوح مختلف جامعه ثمرات مفیدی در پی خواهد داشت.

وی شهدا و راه و رسم آنها را از آرمان‌های ملت بزرگ ایران دانست و اعلام کرد: کلید واژه وصیت شهدا این است که امام و رهبری را تنها نگذارید و بارها وصیت کرده‌اند که از دشمنان اسلام غافل نشوید.

رجبی بیان کرد: وصایای شهدا متعلق به چند دهه پیش بوده اما میدان عمل آن در حال حاضر برای ماست و باید طبق وصیت آنها به فرمان رهبر و شناخت دشمنان به موقع وارد عمل شویم ، از دشمنان اسلام و دشمنان این کشور غافل نباشیم.

فرمانده سپاه کردستان به وجود جوانان مؤمن و انقلابی در کردستان و سراسر کشور اشاره کرد و گفت: جوانان ما به پیروی از شهدا همواره حضور در میادین و دفاع از اسلام را درخواست کرده‌اند.

وی نابودی تکفیری‌ها را از تدابیر به موقع رهبر انقلاب و اقتدار نظام دانست و افزود: در کشور ما همه مسئولان گوش به فرمان رهبر انقلاب و در صف واحد در مقابل دشمنان قرار دارند و این از تدابیر رهبر انقلاب بود که توانستیم به موقع در مقابل تکفیری‌ها که قصد داشتند در تمام کشورهای اسلامی پیشروی کنند، بایستیم و آنها را نابود کنیم.

وی به افزایش اقتدار ایران اسلامی در میان تمام کشورهای دنیا اشاره و بیان کرد: این اقتداری که ما امروز داریم، از برکت خون شهداست و تا زمانی که این صفوف به هم فشرده ملت و تعهد به آرمان های شهدا هست، این اقتدار هم وجود دارد.

سردار رجبی مبانی اقتدار کشور و نظام را تشریح و بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ، رهبر مقتدر و با تدبیر که به خوبی صحنه ها و افق های دور را می بیند و به موقع فرمان می دهد، آموزه های دینی و نیروهای مسلح مقتدر و تابع ولایت، از مبانی اقتدار این کشور هستند و با وجود این مبانی بسیار مستحکم و عینی و عملیاتی، این کشور همچنان در تمام صحنه ها و در دفاع از کشور و آرمان های شهدا و امام و فرامین رهبری حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه با اشاره به وضعیت مهاجرت مردم از شهرستان بیجار بیان داشت: فرمان رهبرانقلاب مبنی بر اینکه «بمانید و این شهر را آباد کنید» در بیجار روی زمین مانده است و باید بکوشید تا این امر را محقق کنید.

فرمانده سپاه کردستان تمام مسئولان بیجار را به کمک به مردم در راستای محقق کردن اقتصاد مقاومتی و ایجاد واحدهای تولیدی، دامداری ها و رونق بخش کشاورزی فراخواند و یادآور شد: به مردم برای ایجاد اشتغال و تولید، وام‌های قرض الحسنه و کم بهره بدهید که بتوانند با سرمایه های خود و تسهیلات دریافتی تولید داشته باشند و در بیجار بمانند.

captcha