اشتغال و مسکن نیاز اصلی مددجویان است
کد خبر: 3671345
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

اشتغال و مسکن نیاز اصلی مددجویان است

گروه اجتماعي: مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مشکل مددجویان با اشتغال و مسکن رفع می‌شود؛ برخی از خانوارهای تحت حمایت با یکی از این نیازها روبرو هستند و براي برخی از خانوارها باید هر دو را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايكنا) از قزوين،‌ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در حاشیه بازدید رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی از دو خانواده مددجو اظهار کرد: کمیته امداد را ملجأ و پناهگاه کسانی دانست که در زندگی مشکلاتی عدیده‌ای دارند.
وی ادامه داد: کسانی که به کمیته امداد مراجعه می‌کنند دارای مشکلاتی هستند که عمده این مشکلات با اشتغال حل می‌شود ازاین‌رو باید باهمت و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها اقدام شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمیته امداد، باهدف یاری محرومان تشکیل‌شده بنابراین باید فرهنگ انفاق در جامعه شکل گیرد تا محرومیت‌زدایی نیز نتیجه دهد.
وی خاطرنشان کرد: مشکل مددجویان با اشتغال و مسکن رفع می‌شود؛ برخی از خانوارهای تحت حمایت با یکی از این نیازها روبرو هستند و براي برخی از خانوارها باید هر دو را فراهم کنیم.
مجید مؤمنی تأکید کرد: اگر شغل برای مددجو فراهم شود آنگاه درآمد خواهد داشت و نیازی به کمک کسی ندارد و اگر مسکن هم داشته باشد دیگر برای تأمین مسکن بخش قابل‌توجهی از درآمد خویش را برای هزینه‌های دیگر صرف می‌کند.
وی در توضیح خدمات حوزه مسکن به مددجویان یادآور شد: طی هفت‌ماهه نخست سال جاری 90 واحد مسکونی ساخته، خریداری و بازسازی‌شده و به مددجویان تحویل‌شده است.

captcha