بسیج در قالب 2 هزار و 672 پایگاه مقاومت به کار خود ادامه می‌دهد
کد خبر: 3671369
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۳
ابوحمزه:

بسیج در قالب 2 هزار و 672 پایگاه مقاومت به کار خود ادامه می‌دهد

بسیج در قالب 2 هزار و 672 پایگاه مقاومت به کار خود ادامه می‌دهد گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج در قالب نیرو‌های عادی و فعال در قالب 285 حوزه مقاومت و 2 هزار و 672 پایگاه مقاومت به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز یکشنبه، 19 آذر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: سپاه ثارالله تعامل خوبی با قرارگاه جنوب شرق و نواحی جنوبی و شرقی برقرار کرده که بسترساز ایجاد امنیت در مجموعه جنوب شرق شده است.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان بیشترین استفاده را برد، افزود: برای تحقق این موضوع باید تعاملات خوبی بین مجموعه قضایی استان، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به وجود آید.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به مأموریت‌ها و مسئولیت‌های سپاه در کشور، تحقق بسیج ده‌ها میلیونی را از اساسی‌ترین دستورکار‌های سپاه بیان کرد و گفت: سپاه در این زمینه بسیار تلاش خواهد کرد و جذب، ساماندهی، حفظ و انسجام و به کارگیری را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: بسیج در قالب نیرو‌های عادی و فعال در قالب 285 حوزه مقاومت و 2 هزار و 672 پایگاه مقاومت به کار خود ادامه می‌دهد.
ابوحمزه با بیان اینکه در استان کرمان 22 قشر بسیجی فعال هستند، گفت: امروزه هیچ قشری نیست که بسیجی نباشند، گردان‌های امام حسین(ع)، بیت‌المقدس، کوثر، امام علی(ع) و فاتحین وظایفی دارند که آن را به خوبی انجام می‌دهند.
وی مأموریت دیگر سپاه را قانون‌بخشی داخلی به ارزش‌های نظام دانست و تصریح کرد: البته مقام معظم رهبری مأموریت دیگری نیز برای سپاه تعریف کرده‌اند که آن عمق‌بخشی خارجی است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: این عمق‌بخشی همان نیروی قدس است که سردار حاج قاسم سلیمانی آن را به خوبی انجام می‌دهند.
منبع: سپاه ثارالله استان کرمان

captcha