برای حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی سپاه پیشتاز بوده است
کد خبر: 3671370
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۷
علیدادی‌‌سلیمانی:

برای حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی سپاه پیشتاز بوده است

برای حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی سپاه پیشتاز بوده است گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کرمان گفت: حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی در هر صحنه‌ای که نیاز بوده، فرهنگی، اقتصادی و ... سپاه پیشتاز و پیشقدم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌‌سلیمانی، امام جمعه کرمان دیروز یکشنبه، 19 آذر در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه ثارالله کرمان در محل دفتر امام جمعه کرمان، تولد سپاه را در دوران مبارکی دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناسب‌ترین، مقدس‌ترین و بهترین شرایط متولد شده است، درست همان زمانی که مردم با نگاه عدالت‌خواهانه انقلاب کردند، این ویژگی خاصی است که سپاه را از دیگر نیروهای نظامی متمایز کرده است.
وی افزود: سپاه در زمانی متولد شد که نگاه ارزشی در کشور حاکم بود، این مهمترین و بهترین زمان ممکن بود که ضرورت تشکیل سپاه در کشور احساس شد، پس سپاه فرزند انقلاب و از جنس انقلاب است.
حجت‌الاسلام علیدادی با بیان اینکه دفاع مقدس و دوران جنگ هشت ساله، سپاه را تحت تربیت دینی و اسلامی قرار داد، بیان کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس تبدیل به فرصت شد تا شخصیت سپاه شکل بگیرد و نیروهایی آگاه، بصیر، مطمئن و هوشمند از دل آن متولد شود.
امام جمعه کرمان عنوان کرد: سپاه بعد از جنگ نیز این هوشمندی و بصیرت را ادامه و آمادگی آن چند برابر شد، این در تاریخ انقلاب برای سپاه بی‌نظیر است.
وی با بیان اینکه مأموریتی که قانون اساسی برای سپاه گذاشته این نهاد را متمایز کرده است، گفت: حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی در هر صحنه‌ای که نیاز بوده، فرهنگی، اقتصادی و ... سپاه پیشتاز و پیشقدم است.
حجت‌الاسلام علیدادی افزود: در عرصه‌هایی که دیگران نمی‌توانند و آن را غیر ممکن می‌دانند، سپاه وارد می‌شود و آن را به خوبی انجام می‌دهد.
وی به وظیفه سیاسی سپاه اشاره کرد و گفت: اگر در بعد سیاسی ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی به حفاظت و حراست نیاز داشته باشد، سپاه در خط مقدم است، در فتنه سال 88 خواستند انقلاب را دچار خدشه کنند، اما سپاه وارد شد و آنها را ناکام گذاشت، سپاه در همه فتنه‌ها مأموریت خود را به خوبی انجام داده است.
امام جمعه کرمان تأکید کرد: سپاه با این ظرفیت، استعداد و قابلیت، برکتش به خارج از مرزهای کشور هم رسیده و هر جا که نیاز بوده متناسب با خطر، کمک کننده بوده است.
منبع: سپاه ثارالله استان کرمان

captcha