اعطای تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)
کد خبر: 3671371
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۱

اعطای تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)

اعطای تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فاریاب گفت: در راستای طرح‌های توانمندسازی و اشتغالزایی کمیته امداد، مددجویان این نهاد می‌توانند از تسهیلات استفاده کرده و به خودکفایی برسند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حسن تاجیک، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فاریاب دیروز یکشنبه، 19 آذر گفت: کمیته امداد در راستای اشتغالزایی و خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش خود به تمام مدد‌جویان واجد شرایط، تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.
وی افزود: در راستای طرح توانمندسازی مددجویان، طبق بخشنامه جدید مددجویان کمیته امداد می‌توانند با ارائه درخواست، از تسهیلات استفاده کرده و به خودکفایی برسند.
تاجیک در مورد بسته شدن مستمری تعدادی از مددجویان کمیته امداد فاریاب و گلایه‌مندی این افراد اظهارکرد: مددجویانی که به نوعی از تسهیلات اشتغالزایی استفاده و زمینه درآمدی برای خود فراهم کرده‌اند، مستمری ماهانه آنها قطع شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان فاریاب افزود: آن عده از مددجویانی که تاکنون از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد استفاده نکرده‌اند، می‌توانند با ارائه درخواست خود در صورت واجد شرایط بودن از تسهیلات خرید خودرو، تراکتور و دیگر طرح‌های اشتغالزایی استفاده کنند.
تاجیک اظهار کرد: هدف از این طرح توانمندسازی مددجویان بوده و می‌تواند فرصت خوبی برای رسیدن به خودکفایی و ایجاد اشتغال برای این قشر از مددجویان باشد.
وی مبلغ این تسهیلات را متوسط 20 تا 30 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این تسهیلات با پشتوانه ضمانت ارائه می‌شود.
منبع: روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان

captcha