جبهه عمل اسلامی: ملت بحرين مقابل عادی‌سازی روابط با اسرائیل می‌ایستد
کد خبر: 3671402
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

جبهه عمل اسلامی: ملت بحرين مقابل عادی‌سازی روابط با اسرائیل می‌ایستد

گروه بین‌الملل: جبهه عمل اسلامی بحرین با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن سفر هیئت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: مردم بحرین با قاطعیت و تمام توان در مقابل هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهد کرد.

سفر هیئت بحرینی به اسرائیل خدمت به ترامپ استبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری اللؤلؤة؛ جبهه عمل اسلامی بحرین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن سفر هیئت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی، این اقدام را خدمت به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و پروژه انتقال سفارت این کشور به قدس و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دانست.


در این بیانیه آمده است: مردم بحرین، سفر هیئت بحرینی به سرزمین‌های اشغالی را خیانت و آن را محکوم کرده و در مقابل هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی که نظام بحرین چندین سال است در راستای آن حرکت می‌کند، خواهد ایستاد.


جبهه عمل اسلامی بحرین تصریح کرد: ما پیوسته در کنار ملت فلسطین هستیم و از جهاد آن‌ها برای بازپس گیری حقوق خود و تشکیل دولت مستقل فلسطین در تمامی سرزمین‌های اشغالی حمایت می‌کنیم.

لازم به ذکر است که بیش از ۱۳۰ تن از روحانیون بحرین نیز با صدور بیانیه‌ای سفر هیئت رسمی حکومت بحرین به فلسطین اشغالی و هرگونه سازش با دشمن صهیونیستی را محکوم نمودند.

روحانیون بحرینی اعلام کردند که با قاطعیت و از منظر مسئولیت شرعی و دینی هرگونه اقدام در جهت سازش با رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نموده و از اقدام این هیئت که یک تن از آنان نیز فردی متلبس به لباس روحانیت بوده اعلام انزجار می نمایند.

این در حالی است که این هیئت بحرینی که به فلسطین اشغالی سفر کرده است، قصد ورود به مسجدالاقصی را داشتند که نگهبانان این مسجد به آنها اجازه ندادند.

 ائتلاف 14 فوریه بحرین نیز سفر هیئت دولتی این کشور به سرزمین‌های اشغالی را اهانت صریح به ارزش‌های انسانی و اسلامی دانست.

یادآور می‌شود، یک هیئت بحرینی برای سفری 4 روزه و دیدار با مقامات اسرائیلی وارد سرزمین های اشغالی شدند. این سفر در شرایطی انجام شده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شهر قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته و این مسئله با مخالفت گسترده بین‌المللی روبرو شده است/.

captcha