نیازمند روحیه جهادی و ولایتمداری شهدا در جامعه کنونی هستیم
کد خبر: 3671410
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

نیازمند روحیه جهادی و ولایتمداری شهدا در جامعه کنونی هستیم

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: در شرایط حساس کنونی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمند روحیه جهادی و ولایتمداری شهدا هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نوری، نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل، روزگذشته، 19آذرماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بسیج کارمندان، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در تمامی شرایط قدردان خون شهدا بوده و برای پاسداشت یاد و خاطره شهیدان در مسیر ولایت گام برخواهند داشت.
وی به صلابت جمهوری اسلامی ایران در جهان متشنج کنونی اشاره کرد و افزود: برخورداری از چنین امنیت مثال زدنی مرهون ایثارگری و اخلاص بالای رزمندگان و سربازان ولایت بوده که پیشرفت و استقلال کشور را در اوضاع پرتلاطم منطقه به انقلاب اسلامی هدیه کردند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل تصریح کرد: همواره شهدا به عنوان بهترین الگو مطرح بوده و کارمندان و مسؤولان ادارات نیز با الگو قرار دادن شهدای والامقام بسیج کارمندان برای کمک کردن به مردم و باز کردن گره مشکلات آنان پیشگام شوند.
حجت الاسلام نوری به ترفندهای دشمنان در موضوعات مختلف برای به خطر انداختن آرمان‌های والای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با هجمه‌های متنوع به دنبال تضعیف فرهنگ شهادت طلبی و فداکاری در جامعه هستند و هوشیاری مردم همیشه حاضر در صحنه تمامی آرزوهای دشمنان را به یأس تبدیل خواهد کرد.
وی بر اهمیت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت طلبی در عرصه‌های مختلف با انجام برنامه‌های فرهنگ‌سازی و آموزشی و بهره‌گیری از توانمندی‌های موجود تأکید کرد و یادآور شد: رزمندگان در تمامی عرصه‌ها ولایتمداری را فراموش نکرده و با درک نیازمندی اساسی به این موضوع، برای حفظ انقلاب اسلامی جان خود را با خدای خویش معامله کردند.

captcha