کاستی‌های سيستان‌وبلوچستان با تخصیص بودجه عادلانه ترمیم می‌شود
کد خبر: 3671416
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

کاستی‌های سيستان‌وبلوچستان با تخصیص بودجه عادلانه ترمیم می‌شود

گروه اجتماعی: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ترمیم کاستی‌های این استان با تخصیص بودجه منطقی و عادلانه و ايجاد توازن منطقه‌ای امکان‌پذیر است، لذا امیدواریم این مسأله در تخصیص میزان اعتبارات، مورد توجه مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، سيد دانيال محبی، استاندار، روز گذشته در نشست شورای برنامه‌ريزی و توسعه استان، گفت: سیستان و بلوچستان به‌دلیل وسعت بسیار و در عین حال، دوری از مرکز کشور و عقب‌ماندگی‌های تاریخی آن، نیازمند توجه جدی مسئولان است.
وی ادامه داد: استان سيستان و بلوچستان به لحاظ شرايط جغرافيايی و اقليمی، خشک بوده و از منابع آبی بسیار کمی برخوردار است که اين موضوع ضرورت توجه به استان را نمایان می‌کند.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ترمیم کاستی‌های این استان با تخصیص بودجه منطقی و عادلانه و ايجاد توازن منطقه‌ای امکان‌پذیر است، لذا امیدواریم این مسأله در تخصیص میزان اعتبارات، مورد توجه مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گیرد.
وی افزود: یکی از دلایل کمبود اعتبارت در استان، این است که ما مسئول سیاسی استانی در مرکز نداریم و از طرفی، متأسفانه مسئولان استانی ما آن‌چنان که باید و شاید، وحدت گفتار و عمل در پیشبرد اهداف استان ندارند.
محبی در ادامه با بيان اينكه خوشبختانه بسیاری از محرومیت‌ها رفع شده، خاطرنشان کرد: آهنگ توسعه در استان به صدا درآمده و آینده خوبی در انتظار آن است كه برای تسريع در روند توسعه، نيازمند هم‌افزایی میان مديران هستیم.
استاندار بیان کرد: موانع زیادی در استان وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر برطرف شود؛ در این زمینه بعضی از مسئولین سیاسی استان نسبت به کار و مسئولیتی که دارند، بیگانه هستند که باید این مشکل حل شود؛ باید از مدیرانی که استحکام گفتار و عمل دارند، مورد استفاده قرار گیرند.

captcha