وظيفه اصلي دانشجويان مسئوليت پذيري در قبال دردهاي جامعه و آگاهي بخشي است
کد خبر: 3671438
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

وظيفه اصلي دانشجويان مسئوليت پذيري در قبال دردهاي جامعه و آگاهي بخشي است

گروه اجتماعی: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل گفت: دانشجویان کنونی که نه انقلاب را درک کرده‌اند و نه جنگ را دیده‌اند، بیدارتر از نسل‌های گذشته هستند و وظيفه اصلي این قشر از جامعه مسئوليت پذيري در قبال دردهاي جامعه و آگاهي بخشي است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان اردبیل، روزگذشته 19 آذر ماه در مراسم روز دانشجو که برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در مجتمع فدک برگزار شد اظهار کرد: دانشجویان کنونی که نه انقلاب را درک کرده‌اند و نه جنگ را دیده‌اند، بیدارتر از نسل‌های گذشته هستند و ما به داشتن چنین دانشجویانی افتخار می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان امروز مطیع امر رهبری هستند گفت: دانشجویان ما همیشه بصیر و بیدار بوده‌ و در برابر ظلم و فساد در جامعه ایستاده‌اند که روز دانشجو نماد پاسداشت این بصیرت است.
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با اشاره به اقدامات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم کودک‌‌‌‌‌‌کش صهیونیست، تصریح کرد: ترامپ با این کار خود کلید نابودی رژیم صهیونیستی را روشن کرد.
حجت الاسلام حسنی افزود: با خواست خداوند و وعده مقام عظمای ولایت ان‌شاءلله رژیم کودک‌کش صهیونیست تا ۲۵ سال آینده از صحنه روزگار محو خواهد شد و این اقدام از سوی همین رزمندگانی که داعش را از سرزمین‌های اسلامی بیرون رانده‌اند، انجام خواهد شد.
وی با اشاره به تحولات منطقه در چند ماه گذشته بیان کرد: کشورهای استکباری و به‌‌ویژه آمریکا سعی دارد با همراهی کشورهای مسلمان در منطقه ایجاد فتنه کند و عربستان نیز پرچم‌دار این فتنه در منطقه شده است؛ بر این اساس ما باید در این زمینه با بصیرت و آگاهانه عمل کنیم.

captcha