اجرای 305 طرح مشاغل خانگی از ابتدای سال جاری
کد خبر: 3671440
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

اجرای 305 طرح مشاغل خانگی از ابتدای سال جاری

گروه اجتماعی: مدیر کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: در هشت ماه ابتدای سال جاری 305 طرح مشاغل خانگی را اجرایی کرده و در این راستا 14 میلیارد ریال تسهیلات اعطاء کرده‌ایم.

رضا سلم آبادی، مدیر کمیته امداد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: بحث صنایع دستی در راستای توان‌افزایی مددجویان در کمیته امداد بسیار حائز اهمیت است.
وی اظهار کرد: ما برای مشاغل خانگی به افراد بین یک تا 10 میلیون تومان به تناسب طرح و نوع فعالیت فرد و در حوزه خود اشتغالی و خودکفایی بالای 10 میلیون تسهیلات اعطاء می‌شود.
مدیر کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان کرد: همچنین مددجویی که وام خود اشتغالی گرفته، اگر هر نفر را جذب کند تا سقف 5 نفر به اعطای هر فرد 20 میلیون تومان نیز تسهیلات به وی اعطاء می‌شود که انگیزه‌ای در راستای حرکت به سمت کارآفرینی است.
سلم آبادی گفت: در حوزه صنایع دستی حدود 60 طرح داشته و 200 نفر را در رشته‎هایی چون تراش سنگ آموزش داده‌ایم و در جهت بازاریابی محصولات نیز در حد امکان به مددجویان کمک کرده‌ایم.
وی یادآور شد: همچنین در هشت ماه ابتدای سال جاری 305 طرح مشاغل خانگی را اجرایی کرده و در این راستا 14 میلیارد ریال تسهیلات اعطاء کرده‌ایم.

captcha