ارتباط‌های نادرست در فضای مجازی؛ عامل به خطر افتادن خانواده و اجتماع
کد خبر: 3671455
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
عباسی عنوان کرد:

ارتباط‌های نادرست در فضای مجازی؛ عامل به خطر افتادن خانواده و اجتماع

گروه فرهنگی: استاندار چهارمحال و بختیاری بر ارتباط‌گیری درست در فضاهای مجازی و حقیقی تأکید کرد و ادامه داد: اگر این ارتباط درست برقرار شود نظم، انضباط، وفا و صمیمیت حاصل می‌گردد و در غیر این صورت شاهد به خطر افتادن فرد،خانواده و اجتماع هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری، روز گذشته ۱۹ آذرماه در سومین اجلاس استانی نماز که با حضور جمعی از مسئولان و عموم مردم استان در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه هر چه هست از نماز است و هرچه باید گرفت از نماز است، گفت: لازم است ارتباط میان انسان و خدا به طور کامل، دقیق و طبق آیات قرآن و روایات معصومین حفظ شود.
وی با اشاره به اینکه وجود انسان از خداست و وظیفه انسان ارتباط گرفتن صحیح با خدا است، اظهار کرد: انسان خود آفریننده مشکل است و مشکلات را به وجود می‌آورد لذا باید از خداوند بخواهد مشکلات را رفع نماید.
عباسی با تأکید بر اینکه بسیاری از مردم برای حل مشکلات خود به مسئولان ارشد مراجعه می‌کنند، عنوان کرد: مسئولان حلال مشکلات هستند ولی نه به اندازه خدا؛ حل مشکلات را ابتدا از خداوند متعال بخواهیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری بر ارتباط‌گیری درست در فضاهای مجازی، حقیقی و الهی تأکید کرد و ادامه داد: اگر این ارتباط درست برقرار شود نظم، انضباط، وفا و صمیمیت حاصل می‌گردد و در غیر این صورت شاهد به خطر افتادن فرد، خانواده و اجتماع هستیم.
حمید ملک‌پور، فرماندار شهرکرد، نیز در این اجلاس گفت: نسل جوان و امروز جامعه حق دارند برای فرا گرفتن ابعاد معنوی و دینی، مطالبه گر باشند که برگزاری این‌گونه اجلاس‌ها و برنامه‌ها بستر مناسبی را برای بیان واقعیات دینی فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اینکه لازم است برای رسیدن به کمال و نماز که در رأس تمام امور قرار دارد بیش از پیش تلاش شود، خاطرنشان کرد: نماز از ابدی‌های فناناپذیری است که برای همیشه تازه و تا ابد کسی از آن بی‌نیاز نخواهد شد.
یادآور می‌شود در پایان سومین اجلاس نماز چهارمحال و بختیاری از فعالان نماز و فضای مجازی، خادمین مساجد، مؤذنان، هیئت‌های مذهبی نمونه، هیئت امنای موفق مساجد، ائمه جماعات موفق، مدیر موفق مدرسه، مدیر نمونه اداره، دانش‌آموز و دانشجو و سرباز نمونه در امر اقامه و گسترش نماز تجلیل شد.

captcha