پایان آذرماه؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره فضای مجازی انقلاب
کد خبر: 3671463
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

پایان آذرماه؛ آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره فضای مجازی انقلاب

گروه فناوری اطلاعات: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی تا پایان آذرماه اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی که از 31 شهریورماه آغاز شده بود، تا پایان آذرماه اعلام شده است.

جشنواره شامل: بخش‌هایی همچون کلیپ و تیزرتبلیغاتی، گرافیک، پویانمایی، کاریکاتور، سایت، وبلاگ، برنامه‌نویسی اندرویدی و ویندوزی و آی او اس، شبکه‌های اجتماعی است و آثار در دو مرحله داوری می‌شوند که در اولین مرحله کاندیداها معرفی می‌شوند و در مرحله دوم از میان کاندیداها فرد مورد نظر و برتر از هرگروه انتخاب خواهد شد و لوح تندیس یادبود برترین اثر جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی اهدا خواهد شد.

پایان آذرماه؛ آخرین فرصت برای ارسال آثار به جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی

 

آثار ارزشی برگزیدگان و کاندیداهای جشنواره فضای مجازی انقلاب اسلامی در غرفه‌های این جشنواره در نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی با نام صاحب اثر به نمایش گذاشته و آثار به تمامی شهرداری‌های سراسر کشور جهت چاپ و نشر و نمایش ارسال خواهد شد.

محورها و موضوعات جشنواره شامل انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی و سبک زندگی، انقلاب اسلامی و حاکمیت، گفتمان انقلاب اسلامی است.

همچنین کاربران برای ثبت نام در جشنواره می‌توانند به نشانی www.ircfestival.ir مراجعه کنند.

captcha