برگزاری جلسه هماهنگی نشست توجیهی مدیران مؤسسات قرآن و عترت لرستان
کد خبر: 3671473
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

برگزاری جلسه هماهنگی نشست توجیهی مدیران مؤسسات قرآن و عترت لرستان

برگزاری جلسه هماهنگی نشست توجیهی مدیران مؤسسات قرآن و عترت لرستان گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه هماهنگی نشست توجیهی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و کارشناسان قرآنی استان لرستان امروز دوشنبه، 20 آذرماه، در دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، جلسه هماهنگی نشست توجیهی مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و کارشناسان قرآنی استان، لرستان امروز دوشنبه، 20 آذرماه، در دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور منصور احمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان برگزار شد، سین جلسه، مشخص شد.
یادآور می‌شود؛ این نشست در راستای توجیه مدیران مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت و کارشناسان قرآنی استان لرستان، در زمینه برگزاری شانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت و پاسخ‌گویی به سؤالات مدیران مؤسسات در رابطه با ادغام مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود.
در این جلسه آقایان خدمتکار، معاون آموزش اداره‌کل آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهبودی، مسئول دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور تشکل‌ها و مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت، به‌عنوان مهمانان ویژه، پاسخ‌گوی سؤالات کارشناسان قرآنی و مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان خواهند بود.

captcha