بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامي فلسطين
کد خبر: 3671480
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامي فلسطين

گروه بین‌الملل: نظاميان رژیم اشغالگر اسرائیل بامداد امروز (20 آذرماه)، «خضر عدنان»، از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين را بازداشت کردند.

رهبر جهاد اسلامي فلسطين بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا)، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز در راستای سلسله حملات و  بازداشت‌های خود در مناطق مختلف کرانه باختری، برخي از اسرای فلسطینی که پيش از اين آزاد شده بودند، از جمله خضرعدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بازداشت کردند.

نظامیان اسرائیلی همچنین، بامداد امروز به شهر نابلس و برخی از محله‌های این شهر یورش بردند و در میدان شهدا و محله «رأس‌العین» با ده‌ها جوان فلسطینی درگیرشدند و اقدام به پرتاب بمب‌های صوتی و گازهای اشک‌آور و شلیک گلوله کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه یورش‌ها خود به مناطق مختلف کرانه باختری، به شهرهای جنین، طولكرم، رام‌الله، الخليل و بيت لحم حمله کردند و شماری از مبارزان فلسطینی را بازداشت کردند.

درگیری میان فلسطینی‌ها و نیروهای اشغالگر قدس درپی اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل از روز چهارشنبه آغاز شده و همچنان در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه ادامه دارد/.

captcha