ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در خراسان رضوی آغاز شد
کد خبر: 3671483
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
همزمان با سراسر کشور؛

ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در خراسان رضوی آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، گفت: همزمان با سراسر کشور، ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از هجدهم آذرماه آغاز شده است و تا 20 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ابراز کرد: از ساعت 14 شنبه، هجدهم آذرماه ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور آغاز شد و تا بیستم دی ماه ادامه دارد و همچنین زمان صدور کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ یکم بهمن ماه الی نهم اسفندماه خواهد بود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند، اظهار کرد: ترویج سبک زندگی قرآنی و حمایت از برنامه های آموزشی موسسات قرآنی را از اهداف این آزمون عنوان کرد.

معاون قرآن و عترت ارشاد خراسان رضوی همکاری و مشارکت اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش را از ویژگی های این آزمون عنوان کرد و افزود: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش، پنجشنبه، 10 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

captcha