آموزش و پرورش با مؤسسات قرآنی تعامل بیشتری داشته باشد
کد خبر: 3671486
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

آموزش و پرورش با مؤسسات قرآنی تعامل بیشتری داشته باشد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان در همایش تعامل و هماهنگی مدارس آموزش و پرورش و مؤسسات قرآنی، بر تعامل هر چه بیشتر این دو نهاد تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) صبح امروز 20 آذر‌ماه اولین همایش تعامل و هماهنگی مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان و مؤسسات قرآنی در جهت آموزش قرآن کریم برای دانش‌آموزان برگزار شد.
این همایش با حضور معاونان پرورشی تمامی مدارس ناحیه 2 کرمان، مدیران مؤسسات منتخب شهر کرمان، جلالی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و کافیزاده مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد.
رضا میرحسینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان میهمان ویژه و سخنران این همایش بود. وی در سخنرانی خود بر تعامل بیشتر مدارس و مؤسسات قرآنی تأکید داشت.
آموزش سطوح مختلف قرآنی برای دانش آموزان با تأکید بر حفظ قرآن(در راستای منویات مقام معظم رهبری و تربیت ده میلیون حافظ قرآن)، آموزش اولیای دانش‌آموزان، ارتقای سطح علمی ـ قرآنی مربیان پرورشی و قول مساعد مبنی بر دادن گواهی ضمن خدمت به مربیان پرورشی شرکت‌کننده در دوره ارتقای سطح قرآنی، از جمله مباحث مطرح شده توسط مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان در این همایش بود.
یادآور می‌شود که این همایش صبح امروز از ساعت 9 تا 10:30 دقیقه در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی کرمان برگزار شد.

captcha