اعزام دانش‌آموزان دختر املشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: 3671516
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

اعزام دانش‌آموزان دختر املشی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

کانون خبرنگاران نبأ: 97 نفر از دانش‌آموزان دختر املشی از مدارس شبانه‌روزی فاطمیه، نرجسیه و نمونه دولتی شایستگان، حضرت رقیه(س) شبخوسلات و کوثر به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرهنگ پاسدار سیدجعفرحسینی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه املش گفت: ۹۷ نفر از دانش‌آموزان دختر املشی از مدارس شبانه‌روزی فاطمیه، نرجسیه و نمونه دولتی شایستگان، حضرت رقیه(س) شبخوسلات و کوثر به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

وی بیان کرد: این اردو به‌مدت پنج روز بوده که موقع رفت یک شب را در اردوگاه همدان سپری و روزبعد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام و پس از زیارت یادمان‌ها و تجدید میثاق با شهدای عزیز دفاع مقدس در شلمچه، یادمان دوکوهه، اروندکنار، آبادان و هویزه، یک شب را در اردوگاه دوکوهه استقرار می‌یابند.

همچنین سرهنگ حسینی در بدرقه این دانش‌آموزان در سخنانی، اظهار کرد: شما عزیزان قدم به جایگاه و خاکی می‌گذارید که شهدا و رزمندگان برای دفاع از وطن و حفظ ناموس این ملت ازهمه هستی خود گذشتند تا نگذارند دشمن به خاک پاک وطن تجاوز کند و ما باید قدردان آن رشادت‌ها باشیم. این شهدا اگر نبودند سرنوشت کشورمان مثل عراق، سوریه و یمن فعلی می‌شد. این لحظات گران‌بها را قدر بدانید و در یادمان‌های شهدا، ما و همه رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت اسلامی را دعا کنید.

الیاس عبداله‌پور

captcha