برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم
کد خبر: 3671529
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
12 تا 17 اسفندماه؛

برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن، گفت: آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان و آزمون حفظ کل 12 تا 17 اسفندماه پس از برگزاری آزمون کتبی برگزار خواهد شد.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 24 رشته ویژه بانوان و آقایان خبر داد.
وی افزود: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت مرکز امور قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
کرمیان تصریح کرد: از اهداف برگزاری این آزمون تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان و نهادهای قرآنی و سنجش عملکرد آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی است.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه اظهار کرد: از دیگر اهدافی که برگزاری این آزمون دنبال می‌کند ایجاد انگیزه در بین عموم به ویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت است.
وی درادامه با اشاره به زمان برگزاری این آزمون افزود: آزمون کتبی تمام رشته‌ها پنج‌شنبه 10 اسفندماه برگزار می‌شود همچنین آزمون الکترونیکی معنا و درک و تدبر در قرآن نیز 12 اسفندماه برگزار خواهد شد.
کرمیان به زمان برگزاری آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان و آزمون شفاهی حفظ کل بزرگسالان از 12 تا 17 اسفندماه اشاره کرد و گفت: شرکت در آزمون برای عموم آزاد است و هیچ محدودیت سنی ندارد.

captcha