نقد «عمیق» در ویژه برنامه «ترنم قلم»
کد خبر: 3671550
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

نقد «عمیق» در ویژه برنامه «ترنم قلم»

گروه ادب: کتاب مجموعه داستانی «عمیق» ترجمه لیدا طرزی در پنجاه و هشتمین نشست از سلسله نشست‌های «ترنم قلم» مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پنجاه و هشتمین اجرا از برنامه‌های نشست ترنم قلم، کتاب مجموعه داستانی «عمیق» با حضور لیدا طرزی، مترجم، محمدرضا اصلانی و محمدرضا گودرزی، منتقد، عصر روز سه‌شنبه، 21 آذرماه ساعت 17 در فرهنگسرای گلستان نقد و بررسی می‌شود.

مجموعه داستان «عمیق» را می‌توان یکی از نقاط عطف و تاثیرگذار در ادبیات و جامعه نوین آمریکایی و فراتر از آن فرهنگ آمریکایی به شمار آورد. نقطه عطفی که نشان می‌دهد لایه‌های زیرین روان در فرهنگ و ادبیات غرب از چه پدیده‌ها و آبشخوری و به چه شیوه‌ای تغذیه شده و نگاه نویسندگان برای پردازش آنها تا چه اندازه بر فرهنگ اسلامی کشورهایی مثل ایران تأثیرگذار است.

انتشارات کتاب نیستان مجموعه داستان «عمیق» را در 137 صفحه، به بهای 21000 تومان منتشر کرده است.علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه، عصر روز سه‌شنبه، 21 آذرماه، ساعت 17 به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، کتابخانه فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرند .

captcha