فراخوان چهاردهمین جشنواره علمی - فرهنگی فرهنگیان بسیجی در البرز
کد خبر: 3671564
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

فراخوان چهاردهمین جشنواره علمی - فرهنگی فرهنگیان بسیجی در البرز

گروه فرهنگی: رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: فرهنگیان تا 30 آذر ماه 96 فرصت دارند تا در چهاردهمین جشنواره علمی – فرهنگی سراسری فرهنگیان بسیجی شرکت کنند.

مجتبی آمرکاشی، رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: فرهنگیان می‌توانند آثار شان را در قالب مقاله، ادبیات ' شعر- داستان کوتاه'، کاریکاتور عکس ' موبایل و دوربین 'و گرافیک ' پوستر- عکس نوشته ' به صورت فایل الکترونیک تهیه کنند.
وی محورهای این جشنواره را آموزش و پرورش مسیر پیشرفت کشور، الزامات و چالشها، معلم و تربیت نسل طراز شهیدحججی، الزامات و راهکارها، سبک زندگی خانواده و نقش تربیتی آن در پرورش نوجوانان دفاع مقدس، چگونگی فرآوری محتوای فرهنگ دفاع مقدس متناسب با درج در کتب درسی و نقش آموزش و پرورش و معلم در کنترل یا کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان ذکر کرد.
رئیس کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش البرز از موانع و راهکارهای اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، چشم‌انداز نظام تعلیم و تربیت پس از اجرایی شدن سند تحول بنیادین، وظایف و مسئولیت‌های آموزش و پرورش در تحقق تولید و اشتغال، نقش دانشگاه فرهنگیان در ارتقا نظام و تعلیم و تربیت، چگونگی ایجاد عزم ملی برای ارتقا جایگاه آموزش وپرورش و در اولویت قرارگرفتن آن به عنوان دیگر محورهای این جشنواره یاد کرد.
آمرکاشی اضافه کرد: آموزش تفکر محور»درنظام تعلیم وتربیت کشور؛چالش ها،راهبردها و راهکارها و راهکارهای نهادینه سازی فرهنگ و تفکربسیجی در نظام تعلیم وتربیت کشور را از محورهای دیگر این جشنواره علمی - فرهنگی نام برد.
وی گفت: فرهنگیان بسیجی آثارشان را به صورت مستقیم به کانون‌های بسیج فرهنگیان در استان تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cbo.ir مراجعه کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شیرمهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۷
0
0
باسلام
باتوجه به پدیده گردوخاک و تعطیلی مدارس و ادارات خوزستان در روزهای سی ام دیماه و یکم بهمن ماه خواهشمندیم مهلت ارسال آثار را چند روز دیگر تمدید کنید. باسپاس شیرمهد از حوزستان ، شهرستان اندیمشک
captcha