شناخت درست دانشجو از مسائل؛ عامل رشد جامعه
کد خبر: 3671586
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

شناخت درست دانشجو از مسائل؛ عامل رشد جامعه

گروه فرهنگی: رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: دانشجو با شناخت درست از مسائل روز می تواند به حرکت رو به رشد جامعه شتاب دهد،آنچه که به جامعه صدمه می زند انفعال دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، اکبر اسدی رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان امروز در آیین گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو با گرامیداشت یاد شهیدان قندچی، شریعت رضوی و بزرگ نیا اضافه کرد: دانشجویان در شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشتند و ثمره جانفشانی، تلاش و فداکاری شهدای مدافع حرم نیز ریشه کنی شجره خبیثه داعش است.
وی روز ۱۶ آذر را تجلی ایثار و از خودگذشتگی دانشجویان خواند و گفت: در این روز دانشجویان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و خاطره آنها برگ زرینی در تاریخ کشور است.
اسدی رسالت دانشجو را مطالبه گری و آرمانخواهی خواند و افزود: عدم محافظه کاری و نداشتن قید مادی باعث شده دانشجویان صریح اللهجه باشند و دانشگاه بستر مطالبه گری را فراهم می کند.
رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان داشتن بصیرت را از ویژگی های دانشجویان بیان کرد و گفت: دانشجو باید مسائل محیط پیرامون خود را به درستی شناخته و تحلیل کند.
وی تاکید کرد: دانشجو با شناخت درست از مسائل روز می تواند به حرکت رو به رشد جامعه شتاب دهد،آنچه که به جامعه صدمه می زند انفعال دانشجویان است، دانشجو باید پیشرو، پویا و خستگی ناپذیر بوده و به جامعه الگو دهد.
اسدی دانشجویان امروز را مدیران و سکانداران اجرایی فردای کشور دانست و آنان را به داشتن تخصص همراه با تعهد دعوت کرد.
گفتنی است؛ در این مراسم از دانشجویان برتر فرهنگی، علمی و ورزشی موسسه آموزش عالی و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی همدان تجلیل شد.

captcha