برنامه‌ریزان، تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنند
کد خبر: 3671604
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

برنامه‌ریزان، تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنند

گروه اجتماعی: معاون قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه برنامه‌ریزان، تهدید فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنند، گفت: نفوذ شبکه‌های مجازی روز به روز در جوامع در حال گسترش است و در کنار مزایای مخاطرات خاص خود را نیز به دنبال دارد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، محمود مظفر، معاون قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور امروز در اجلاس استانی نماز در ایلام اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان در این میان بیشترین مخاطب این شبکه‌ها هستند و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته دانشجویانی که عضو این شبکه‌ها در ایران هستند روزانه حدود ۴ ساعت وقت خود را در این شبکه‌ها صرف می‌کنند .
معاون قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: یکی از ابزارهایی که دشمنان برای تاثیرگزاری و نفوذ در عقاید و ارزش‌های ملت‌های مسلمان بکارگیری می کنند همین شبکه‌ها هستند که از طریق اجرای برنامه‌های مبتذل و فاسد تلاش می‌کنند جوانان را با ارزش‌های انسانی و الهی دور کنند .
مظفر بر لزوم هوشیاری خانواده‌ها برای آشنا کردن فرزندان خود با این تهدیدات تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه نوعی مصونیت سازی داشهت باشیم تا خود جوانان و نوجوانان با آگاهی کامل از این تهدیدات فاصله بگیرند .
وی از عموم برنامه‌ریزان نیز خواست با تدوین برنامه‌هایی در قالب‌های جدید تلاش کنند روحیه ارزشی و الهی را در میان نسل جدید تقویت کنند .
معاون قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به تهدیدهای شبکه‌های مجازی که موجب نگرانی خانواده‌ها شده گفت: بهترین راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی روی آوردن به اقامه نماز است.
captcha