پیام حماسه 9 دی طرفداری مردم از اسلام و نظام است
کد خبر: 3671664
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
قائم مقام سپاه ناحیه مرکزی رشت:

پیام حماسه 9 دی طرفداری مردم از اسلام و نظام است

گروه اجتماعی: حبیبی پیام حماسه 9 دی را طرفداری مردم از اسلام و نظام دانست و گفت: 9 دی روز تجلی قدرت ملت ایران و خنثی کننده نفوذ نرم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حسن حبیبی، قائم مقام فرماندهی سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت امروز، 20 آذر در دومین نشست بزرگداشت یوم الله 9 دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، با بیان اینکه فتنه 88 در بستر یک جنگ نرم طراحی و در جمهوری اسلامی ایران اجرا شد، اظهار کرد: فتنه 88 محصول تلاش آمریکایی ها با توجه به شکست در عراق و افغانستان بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها تجربه موفق انقلاب مخملین و رنگی زمان انتخابات در چند کشور را داشتند، تصریح کرد: دشمن در ایام انتخابات که اوج هیجانات سیاسی است وارد می شود و توطئه چینی می کند.

حبیبی بالاترین پیام حماسه 9 دی را طرفداری مردم از اسلام و نظام دانست و گفت: 9 دی روز تجلی قدرت ملت ایران و خنثی کننده نفوذ نرم دشمنان است لذا دشمن هرگز تصور نکند که مردم ایران از انقلاب، نظام و ولایت فقیه دلسرد شده اند، بلکه آمادگی کامل دارند تا آخرین نفس در مقابل دشمنان مقاومت و فداکاری کنند.

قائم مقام سپاه ناحیه مرکزی رشت یادآور شد: حماسه 9 دی ثابت کرد ایرانیان ولایتمدار همواره بر پایه اندیشه های ناب امام(ره) و مقام معظم رهبری آماده جانفشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی پشتوانه سازی محکم و استوار حضور حماسی مردم برای نقش آفرینی مقتدرانه ایران در عرصه های بین المللی را یکی از دستاوردهای مهم 9 دی دانست و افزود: مردم انقلابی در 9 دی 88 با حرکتی خودجوش و برخاسته از تعهد دینی و مکتبی در جهت حمایت از ولایت فقیه به میدان آمدند و خشم و نفرت و انزجار خودشان را از فتنه گران و زمینه سازان توطئه دشمنان در کشور به نمایش گذاشتند و وفاداری خود به آرمان های انقلاب و ولایت را اعلام کردند.

حبیبی با بیان اینکه روشنگری امام خمینی(ره) مردم را در بعد سیاسی دارای بصیرت کرد، متذکر شد: رهبری الهی و هوشمندی رهبر انقلاب فتنه را خنثی کرد. برخی با سخنرانی های مقام معظم رهبری راه را از بیراهه تشخیص دادند و مقابل فتنه ایستادند.

وی تاکید کرد: در حالی که خیلی از خواص صاحب نظر، در حوزه بصیرت موضع گیری خوبی نداشتند، مردم با بصیرت برگرفته از روشنگری امام وارد صحنه شدند و عاشورایی عمل کردند لذا امروز نیازمند تبیین زوایای پنهان فتنه 88 هستیم.

captcha