برگزاری نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی در اوقاف لرستان
کد خبر: 3671679
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

برگزاری نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی در اوقاف لرستان

گروه فرهنگی: نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی با حضور مربیان و متخصصین بانو که به‌صورت تخصصی دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند، دوشنبه، 20 آذرماه در اوقاف لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، نشست تخصصی سبک زندگی اسلامی با حضور مربیان و متخصصین بانو که به‌صورت تخصصی دوره‌های آموزشی را گذرانده اند، دوشنبه، 20 آذرماه در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، گفت: یکی‌از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری، بحث روش و سبک زندگی براساس معیارهای اسلامی است که امروز آمار طلاق، رفتارهای ناهنجار، تربیت فرزندان و کانون خانواده‌ها از اهم این مهم است.
وی افزود: در این رابطه سازمان اوقاف و امور خیریه نماینده و متولی اجرای این برنامه در کل کشور شده و بناست در استان لرستان با مدیریت اداره کل اوقاف در امامزاده زیدبن علی(ع) خرم‌آباد و امامزاده قاسم(ع) بروجرد این برنامه اجرا شود.
عباس‌زاده تصریح کرد: در پایان دوره آموزشی سبک و روش زندگی اسلامی به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره تعلق می‌گیرد که از بین این افراد مربیانی برای سایر شهرستان‌ها انتخاب خواهند شد.
گفتنی است شرکت در این کلاس‌ها رایگان است.

captcha