ارائه «سبک زندگی اسلامی» در جلسات قرآن خانگی مسجدمحور
کد خبر: 3671714
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

ارائه «سبک زندگی اسلامی» در جلسات قرآن خانگی مسجدمحور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی جلسه‌ای که به همت اتحادیه مدغم قرآنی استان لرستان برپا شد، به محتوابخشی جلسات قرآن خانگی مسجدمحور اشاره شد.

حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی، قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: جلسه‌ای پیرامون محتوابخشی به جلسات قرآن خانگی مسجدمحور با حضور مربیان قرآنی، روز گذشته 19 آذر ماه در دفتر اتحادیه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه به عنوان آغاز فعالیت محتوایی جلسات قرآن خانگی محسوب می‌شود، بیان کرد: اتحادیه مدغم قرآنی استان لرستان در راستای طرح جلسات قرآن خانگی مسجد محور، در مهر ماه اقدام به آموزش 30 نفر از مربیان قرآن کرد که این جلسه نیز در راستای آن آموزش‌ها برگزار شد.

امیدیان ادامه داد: در این جلسه در مورد محتوای جلسات قرآن خانگی مسجد محور که در راستای سبک زندگی قرآنی خواهد بود، مطالب و نظراتی پیرامون این موضوع ارائه شد و مقرر شد  جلسات قرآن خانگی مسجد محور به صورت هفتگی با محوریت  این موضوع برپا شود.

مدیر عامل اتحادیه مدغم قرآنی استان لرستان با تاکید براینکه در این جلسات هدف محتوایی بخشی است، اظهار کرد: در نظر گرفته شده است که مرحله به مرحله به دنبال برپایی جلسات قرآن خانگی مسجد محور، محتوایی بخشی به آن انجام شود.

captcha