آغاز به كار نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در شیراز
کد خبر: 3671717
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

آغاز به كار نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در شیراز

گروه اجتماعی: نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس در محل نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، نهمین نمایشگاه بین المللی پارس با حضور شرکت‌ها و مؤسسه‌های فعال در حوزه گردشگری سراسر ایران و برخی کشورهای خاورمیانه، سمن‌ها و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی، شب گذشته، 19 آذر در شیراز آغاز به کار کرد و تا 4 روز برپا خواهد بود.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس با حضور سفرا و کارداران سفارتخانه های برخی کشورهای آسیایی و آفریقایی، استاندار فارس و شهردار شیراز، برگزار شد.
علیرضا دژبد، دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در این خصوص گفت: سالن حافظ به مجموعه اقوام تعلق گرفته و از 10 استان کشور اقوام مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با اشاره به سفرا و کارداران سفارتخانه های کره‌جنوبی، سوریه، تاجیكستان، مالزی، آفریقای جنوبی و اتریش، افزود: بخشی از نمایشگاه به صنایع دستی اختصاص یافته است.
دژبد گفت: تعداد زیادی از ایرلاین‌های خارجی برای اولین بار در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند که از جمله آنها می‌توان به خطوط هواپیمایی امارات، قطری، هواپیمایی ترکیه، ایر عربیا و ایر آسمان اشاره کرد.
دبیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس از حضور مناطق آزاد کیش و قشم با غرفه‌های بزرگ و گردشگری هوایی و دریایی و مدارس غواصی و همچنین جامعه هتل‌داران و آژانس‌های آن‌ها در این نمایشگاه خبر داد و گفت: اطلاعات نمایشگاه در 20 پایگاه اطلاع‌رسانی به روز می‌شود.

captcha