تجلیل از ربع قرن فعالیت قرآنی «قاسم فتحی» در سروستان
کد خبر: 3671733
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

تجلیل از ربع قرن فعالیت قرآنی «قاسم فتحی» در سروستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم تجلیل از ربع قرن فعالیت قرآنی «قاسم فتحی» یكی از پیشكسوتان قرآنی سروستان فردا شب در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت‌الاسلام مجید زارع‌پور، مسئول اداره تبلیغات اسلامی سروستان گفت: در برنامه محفل انس با قرآن که فردا شب، 21 آذرماه در این شهرستان برگزار می‌شود از فعالیت‌های قرآنی حدود ربع قرن قاسم فتحی سروستانی تجلیل می‌شود.
وی افزود: این برنامه فرهنگی ـ معنوی با همکاری هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) امشب همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) محله تزنگ برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، قاسم فتحی سروستانی در طول حدود سه دهه گذشته ضمن کسب افتخارات چشمگیر در عرصه ترویج فرهنگ قرآن و سیره اهل بیت پیامبر اسلام(ص) به‌عنوان یکی از چهره‌های شاخص کشوری و استانی مطرح شده و در طول سال علاوه بر برپایی و حضور در محافل بزرگ انس با قرآن در سراسر کشور، سهم ویژه‌ای در توسعه کمی و کیفی حافظان و قاریان کلام الهی استان و شهرستان سروستان داشته است.

وی همچنين از سال 1387 تاكنون باني و مسئول مؤسسه بيت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، شعبه سروستان است كه فعاليت‌هاي قرآني متعددي در اين راستا نظير كارآفريني براي 10 حافظ قرآن را در كارنامه خود دارد.

captcha