خیران كتابخانه‌ساز آباده تجلیل شدند
کد خبر: 3671738
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

خیران كتابخانه‌ساز آباده تجلیل شدند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده از برگزاری همایش تجلیل از خیران کتابخانه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمد نورائی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فارس امروز، 20 آذرماه از برگزاری همایش تجلیل از خیران کتابخانه‌ساز در این شهرستان خبر داد و بر لزوم تداوم چنین حركت‌هایی تأكید كرد.
وی افزود: در شرایط کنونی که با کمبود اعتبار در بخش‌های مختلف مواجهیم خیران و نیکوکاران به‌عنوان سفیران گمنام پای کار آمده و با کمک‌های خود، دولت را در زمینه توسعه هر چه بیشتر بخش‌های مختلف یاری می‌دهند.
نورائی‌نیا اظهار كرد: خیرین در طول سالیان متمادی با ورود خود به بسیاری از عرصه‌ها به‌ویژه مدرسه سازی و بهداشت و درمان، تحولات عظیمی را در مناطق مختلف ایجاده کرده و کاستی‌های موجود در این عرصه‌ها را تا حدود زیادی کاهش داده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده افزود: امروزه با توجه به پیشرفت دانش‌های بشری و نیاز نسل جوان به تحقیقات و پژوهش‌های علمی، توسعه فضاهای کتابخانه‌ای بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز در این شهرستان یادآور شد: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز به منظور جذب، ساماندهی منابع، امکانات و جلب مشارکت های مردمی در امر کتابخانه سازی و توسعه فرهنگ کتابخوانی در کشور راه اندازی شده است و ان‌شاء‌الله این انجمن در شهرها نیز در شرف تأسیس قرار دارد.
رئیس تبلیغات اسلامی آباده در پایان با بیان اینکه اینکه دسترسی یکی از چالش‌های ما در حوزه مطالعه است، افزود: باید تلاش کنیم کتابخانه‌هایی هر چند کوچک در محلات ایجاد کرده و با این کار به ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه در جامعه کمک کنیم.

captcha