روحانيون افسران خط مقدم جنگ نرم باشند
کد خبر: 3671762
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱

روحانيون افسران خط مقدم جنگ نرم باشند

گروه اجتماعی: نماينده ولي فقيه در کردستان به دسيسه‌هاي مختلف دشمنان عليه جهان اسلام گريزي زد و گفت: تمام توطئه‌هاي دشمنان به اذن خدا خنثي و نصرت و پيروزي همواره براي مسلمانان بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رساني دفتر نماينده ولي فقيه در کردستان، آيت‌الله سيدمحمد حسيني‌شاهرودي، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز، 20 آذرماه در همايش مشترک روحانيون شاغل در نيروهاي مسلح مستقر در استان کردستان اظهار کرد: وجود وحدت بين اقشار مختلف جامعه به ويژه روحانيون ضروري بوده چراکه وحدت از مؤلفه‌هاي مهم قدرت است.
وی افزود: اين هم‌افزايي است که موجب رشد يک مجموعه يا جامعه مي‌شود و بايد اين مهم به صورت ويژه مد نظر اقشار جامعه قرار گيرد.
آيت‌الله شاهرودي با اشاره به اينکه مردمي بودن از ويژگي‌هاي نيروهاي مسلح در کشور است، گفت: در اين منطقه به ويژه در استان کردستان که اکثريت اهل سنت هستند به عنوان شاگردان مکتب امام جعفر بايد تمام تلاش خود را در توجه به وحدت بکار ببنديم.
وي با بيان اينکه مردم کردستان محبت قابل توجهي به اهل بيت دارند، بیان کرد: روحانيون بايد با عمل خود به علاقه مردم عمق بخشیده و آن را به مودت تبديل کنند.
نماينده ولي فقيه در کردستان با اشاره به اينکه در راستاي تحقق اين هدف نياز به انجام کارها و چارچوب‌هایی هستيم، عنوان کرد: روحانیون مسئول باید با رفتار خود، مردم را جذب و با همين کار بستر تحقق اهداف را فراهم سازند.
آيت‌الله حسینی‌شاهرودي افزود: عدم برقراری ارتباط و دوستي مانع تاثيرگذاري بر جامعه و فرد شده و در نتيجه رسيدن به هدف تقريبا غيرممکن مي‌شود.
وي با بيان اينکه علاقه نسبت به سادات به صورت تکويني در مردم وجود دارد، افزود: سادات هم بايد تلاش کنند اين محبت را عمق ببخشند و در اين مسير کساني که مي خواهند کار فرهنگي بکنند بايد ويژگي‌هايي داشته باشند.
نماينده ولي فقيه در کردستان از جمله این ویژگی‌ها زبان نصيحت را بهترين زبان براي انتقال هر فرهنگ و جذب افراد عنوان و بیان کرد: معنويت، تقوي و روحانيت در اين مسير از اهميت ويژه‌اي برخوردار بوده که بايد مدنظر قرار گيرد.
آيت‌الله شاهرودي تبليغ دين را از مهم‌ترين رسالت‌هاي جامعه روحانيون دانست و گفت: روحانيون ما نبايد به دنبال دنياطلبي و مسائل اين چنين باشند چون اصل آمدن و رسالت آنها کارهاي معنوي و روحاني است.
نماينده ولي فقيه در کردستان با اشاره به اقدامات آمريکا در به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت اسرائيل گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اين کار آمريکا مسير نابودي صهيونيست را تسهيل و تسريع بخشيد.
آيت‌الله شاهرودي با بيان اينکه بهترين نسخه را رهبري با توجه به آينده براي اين حرکت دشمنان پيچيد، اضافه کرد: رهبر معظم بهترين تحليل و جهت‌دهي را در اين حرکت آمريکا داد و فرمودند مسلمانان در برابر اين حرکت ساکت نخواهند نشست.
وي افزود: امروز روحانيون بايد افسران خط مقدم جنگ نرم باشند اما براي رسيدن به هدف و تحقق رسالت‌ها بايد دشمن و برنامه‌هاي آنان را شناسايي و راهکارهاي مقابله اي ارائه کنيم.
نماينده ولي فقيه در کردستان به دسيسه‌هاي مختلف دشمنان عليه جهان اسلام گريزي زد و گفت: تمام توطئه‌هاي دشمنان به اذن خدا خنثي و نصرت و پيروزي همواره براي مسلمانان بوده است.
وي تشکيل اسرائيل جديد در اقليم را از توطئه هاي دشمنان نام برد و یادآور شد: بصيرت‌افزايي در مورد توطئه‌هاي دشمنان مهمترين نياز امروز جامعه با توجه به حساسيت‌هاي موجود است.

captcha