داشتن بصیرت یکی از رسالت‌های اصلی دانشجویان باشد
کد خبر: 3671781
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۸

داشتن بصیرت یکی از رسالت‌های اصلی دانشجویان باشد

داشتن بصیرت یکی از رسالت‌های اصلی دانشجویان باشد گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منوجان گفت: امروز داشتن بصیرت باید یکی از رسالت‌های اصلی یک دانشجو باشد و علاوه بر اینکه در صحنه علم حاضر می‌شود باید در مبارزه با ظلم و آرمان‌خواهی و استقلال کشورش حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مرتضی خزائی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منوجان دیروز دوشنبه، 20 آذر در مراسم روز دانشجو گفت: امروز داشتن بصیرت باید یکی از رسالت‌های اصلی یک دانشجو باشد و علاوه بر اینکه در صحنه علم حاضر می‌شود باید در مبارزه با ظلم و آرمان‌خواهی و استقلال کشورش حضور داشته باشد و این از ویژگی‌های مهم یک دانشجو است.
وی با بیان اینکه دانشجو باید همیشه بیدار، آماده و نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب مطالبه‌گر باشد با اشاره به بیانات رهبری افزود: چیزی که ما از محیط دانشجویی انتظار داریم پیشرفت در علم و اندیشه‌های سیاسی، عمق ایمان و معرفت دینی، روشن‌بینی دینی و وفادار نسبت به حفظ دستاوردهای نظام اسلامی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منوجان بیان کرد: توجه به معنویت از بیانات مقام معظم رهبری است و اینکه در کنار علم، فرهنگ اسلامی را نباید فراموش کرد چراکه علم بدون ایمان ارزش ندارد.
خزائی تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی در شرایط کنونی حفظ آرمان‌های اسلامی و روحیه مطالبه‌گری است که در این زمینه باید دانشجویان ما همیشه بیدار و در حفظ ارزش‌ها و انقلاب کوشا باشند چراکه این از ویژگی‌های تشکل‌های دانشجویی است.
وی با بیان اینکه دانشجویان باید به آرمان‌های بلند خود، انقلاب و انقلابی‌گری بودن توجه داشته باشند چراکه این از اصول عقلانیت است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی منوجان این رسالت را از سال 90 دنبال می‌کند که اکنون حدود 700 دانشجو در 26 رشته تحصیلی فعال، دانشجو دارد که زمینه‌های اشتغال، کار و عمل را برای جوانان مهیا کرده است.
خزائی تأکید کرد: حدود 400 دانشجو از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی منوجان در آموزش و پرورش معلم و سایر ادارات به اشتغال مشغول شدند.
وی بیان کرد: از سال آینده تمام رشته‌های مورد نیاز در دانشگاه آزاد اسلامی منوجان فعال خواهد شد تا دیگر هیچ دانشجویی برای عدم رشته مورد نیازش مجبور به مسافرت به سایر شهرستان‌های همجوار نشود.
منبع: دانشگاه آزاد اسلامی منوجان

captcha