مطالعه ریشه‌ای در حوزه و دانشگاه موجب بصیرت‌افزایی و شناخت فتنه‌ها می‌شود + عکس
کد خبر: 3671809
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
سیدعلی هاشمی:

مطالعه ریشه‌ای در حوزه و دانشگاه موجب بصیرت‌افزایی و شناخت فتنه‌ها می‌شود + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: مدیرکل کتابخانه‌های استان بوشهر با تأكيد بر اينكه جامعه نیازمند آگاه‌بخشی به واسطه همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در ايام سالروز 9 دی است، گفت: مطالعه اصولی و ریشه‌ای و کتابخوانی با بهره‌گیری از ظرفيت حوزه علمیه و دانشگاه می‌تواند موجب بصیرت‌افزایی و شناخت فتنه‌ها و ریشه‌کنی فتنه‌گران می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ايكنا، نبأ، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دوشنبه، 20 آذرماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در محل سالن کنفرانس شهدای انقلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد. 

نصرالله شفيعی، رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در اين جلسه با بيان اينكه روز 9 دی، روز بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی است، اظهار کرد: روحانیت نسبت به حماسه ۹ دی روشنگری داشته باشند.

فراموشی اعتقادت و ارزش‌های آرمانی موجب سرنگونی يک انقلاب خواهد شد

عبدالحمید جنگی، معاون آموزشی دبيرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر، گفت: زمانی این انقلاب نابود و سرنگون خواهد شد، که رو به فراموشی برود و شرافت، انسانیت، اعتقادت و ارزش‌های آرمانی در نظام و جامعه ما از بین برود.

سیدعلی هاشمی، مدیرکل کتابخانه‌های استان بوشهر بيان کرد: مطالعه اصولی و ریشه‌ای و کتاب‌خوانی با بهره‌گیری از ظرفيت حوزه علمیه و دانشگاه می‌تواند موجب بصیرت‌افزایی و شناخت فتنه‌ها و ریشه‌کنی فتنه‌گران شود.

وی افزود: جامعه نیازمند آگاه‌بخشی به واسطه همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در ايام سالروز 9 دی است.

احمد لطفی، مديركل كميته امداد امام خمينی(ره) استان بوشهر گفت: حماسه ۹ دی برای بار دیگر پیام اقتدار انقلاب اسلامی ایران به داخل و خارج صادر کرد و حضور مردم ولایت‌مدار و هوشیار ایران موجب اتحاد بیشتر در این حماسه عظیم شد.

يادآور می‌شود: مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی، روز شنبه، ساعت 10 از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر و با مشاركت كانون فرهنگی و هنری امام هادی(ع) در محل مصلای جمعه مركز استان برگزار می‌شود.

خبرنگار: حامد فكوری

عكاس: عباس فخری‌مقدم

captcha