اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر
کد خبر: 3671820
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
فتح‌آبادی خبر داد:

اختصاص 6 میلیارد تومان اعتبار به نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر

گروه اجتماعی: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: در قالب طرح «کاهش دسترسی آسان به مواد مخدر و روان گردان‌ها» تفاهم نامه‌ای بین وزارت کشور و نیروی انتظامی منعقد و 6 میلیارد تومان اعتبار به نیروی انتظامی تخصیص شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، غلامرضا فتح آبادی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، در جلسه شورای مواد مخدر استان که دوشنبه، 20 آذرماه در استانداری برگزار شد، گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش اعتیاد، اخیراً تفاهم نامه‌ای بین وزارت کشور و نیروی انتظامی منعقد شده که در این خصوص 6 میلیارد تومان وزارت کشور به نیروی انتظامی اعتبار داده است.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح «کاهش دسترسی آسان به مواد مخدر و روان گردان‌ها» است که اهداف کاهش دسترسی مواد اطراف مراکز آموزشی، پاکسازی نقاط آلوده، ایجاد امنیت اجتماعی و روانی برای خانواده‌های دانش آموزان و دانشجویان در2 هزار مرکز آموزشی، ایجاد مسئولیت اجتماعی و روانی در 15 محله و... را دنبال می‌کند.
فتح آبادی در پایان بیان کرد: قاعدتاً استان ما باید سهم خود را از اینگونه اعتبارات بگیرد و برنامه‌های محول شده در این راستا را به شیوه مطلوب انجام دهد تا بتوانیم به کاهش 25 درصدی که در اهداف بلند مدت سند آسیب‌های اجتماعی کشور آمده است دست پیدا کنیم

captcha