نغمه‌های آسمانی در دومین یادبود استاد علامی
کد خبر: 3671822
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

نغمه‌های آسمانی در دومین یادبود استاد علامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین سالگرد ارتحال معلم دلسوز، باتقوا و مهذب قرآن کریم، استاد ابوالفضل علامی دیشب 20 آذرماه با حضور جمع زیادی از قاریان، حافظان و مدیران قرآنی و مشارکت خبرگزاری ایکنای قم در حسینیه نجفی‌های قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)  این مراسم با حضور استاد مهدی سیف، داور بین المللی قرآن، حجت الاسلام حسینی، مسئول بخش مسابقات قرانی سازمان اوقاف و امور خیریه، مسئولان قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی، نمایندگانی از شورای عالی قرآن، شورای قرآنی حرم حضرت معصومه(س)، و احمدی وفا از قاریان بین المللی همچنین استادان حیدر کسمایی و علی اکبر دهدشتی برگزار شد.

نغمه‌های آسمانی در دومین یادبود استاد علامی

تلاوت زیبای احمدی وفا که با تشویق های مکرر حاضرین هراه بود همچنین تلاوت حمیدرضا مقدسی و وحیدی و مداحی اسماعیل خورشیدی از بخش های مهم این مراسم بود.

گروه هایی از طلاب کشورهای استرالیا، عراق و ... نیز در این مراسم حضور داشتند و فرزندان استاد ابوالفضل علامی نیز میزبان قاریان و حافظان حاضر در مراسم بودند.

استاد حیدر کسمایی، داور مسابقات کشوری نیز در سخنانی به تجلیل از شخصیت استاد علامی به ویژه دقت وی در صرف بیت المال پرداخت و خاطراتی در این زمینه عنوان کرد.

نغمه‌های آسمانی در دومین یادبود استاد علامی

وی گفت: در سفرهایی که با ایشان داشتیم به شدت مراقب بودند تا هزینه اضافی بر بیت المال تحمیل نشود و حتی از اقامت  در هتل خودداری کردند و در محل اداره ای که از سوی آن دعوت شده بودند شب را گذراندیم.

وی، تقوای بالا، وقت شناسی و نظم و استفاده از فرصت زندگی زودگذر دنیا در کنار تلاش و مجاهدت های علمی و نوشتن آثار را از ویژگی های برجسته استاد علامی برشمرد.

captcha