جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع) + عکس
کد خبر: 3671828
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع) + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری از ایران و کشورهای اسلامی در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه مرکزی دارالقرآن و عترت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری از ایران و کشورهای اسلامی در مشهد، خیام شمالی ۶۰، شقایق ۲ برگزار شد.

این مراسم نورانی که با حضور استاد و پیشکسوت قرآنی علی احمدآبادی و محمد ذبیحی برگزار شد، محمدحسین مطرود از کشور عراق، عبدالباسط ذبیحی از کشور آلمان، احسان سوختانلو و حسن مقدم متقی از اساتید مؤسسه قرآنی سروش جاودانه وحی و دیگر قاریان ممتاز کشور به تلاوت قرآن پرداختند.

سروش عظیمی، مربی و استاد قرآن در مباحث علم تجوید در این مراسم به بیان نکاتی پرداخت؛ همچنین محمدعلی متقیان، مفسر قرآن در مورد آیات سوره مبارکه بقره با استناد به روایات معصومین(ع) به تفسیر این آیات پرداخت.

این مراسم معنوی که به یاد شهدای مدافع حرم رضا برزگر، محمدرضا دربان‌ملک، محمدباقرمحسنی، علی افضلی، سعید مسلمان برگزار شد، با نوای پیمان همرنگ از مداحان اهل بیت(ع) در مدح حضرت علی(ع) همراه بود.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از ۲۰ خادم قرآن و قاری نوجوان با اعطای هدایایی تجلیل و تقدیر شد.

علی خداپور

captcha