ثبت چهار وقف جدید به ارزش 10میلیارد ریال در اشنویه
کد خبر: 3671881
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

ثبت چهار وقف جدید به ارزش 10میلیارد ریال در اشنویه

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشنویه با بیان اهمیت وقف و اجر اخروی این کار نیکو، گفت: چهار وقف جدید به ارزش بالغ بر 10 میلیارد ریال در این شهرستان ثبت شد.

 میثم جعفری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اشنویه در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از خیران روستای"گنج آباد" به نام سلیم ساعدی یک قطعه زمین به مساحت600 متر مربع برای توسعه مسجد به ارزش دو میلیارد ریال را وقف کرد.

وی افزود: علاوه بر آن دو خیر به نام های ابراهیم پاکزاد در روستای"نلیوان"و "سلیمان فقه حسن"در روستای "چشمه گل"نیز به ترتیب زمین هایی به مساحت 200 متر و 800 متر به ارزش بالغ بر یک میلیارد و 500 هزار ریال برای ساخت خانه عالم وقف کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اشنویه بیان کرد: احمد عثمان خیّر اشنویه ای نیز زمین یک هزار متری به ارزش بالغ بر پنج میلیارد ریال را برای ساخت مسجد در اشنویه وقف کرد.

‌وی گفت: امسال تاکنون 12 وقف در اشنویه به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع و به ارزش 30 میلیارد ریال به ثبت رسیده و این شهرستان از لحاظ شاخص تعداد وقف و موقوفات در سطح استان از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است.

captcha