انتفاضه فلسطینی‌ها وارد ششمین روز شد/جزئیات شهدا و زخمی‌ها
کد خبر: 3671921
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

انتفاضه فلسطینی‌ها وارد ششمین روز شد/جزئیات شهدا و زخمی‌ها

گروه بین‌الملل: انتفاضه جدیدی فلسطینی‌ها در حالی امروز وارد ششمین روز خود شد که وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار، تعداد شهدا و زخمی‌های درگیری‌های اخیر را 4 شهید و 1778 زخمی اعلام کرد.

انتفاضه فلسطین وارد ششمین روز شد/جزئیات شهدا و زخمی‌هابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین(صفا)؛ تظاهرات و فعالیت‌های اعتراض‌آمیز گروه‌های فلسطینی در مناطق مختلف برای ششمین روز متوالی و در اعتراض به تصمیم ترامپ در معرفی قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل اداه دارد.

این در حالی است که برخی کشورهای عربی و غربی نیز همچنان شاهد تجمعات در اعتراض به تصمیم اخیر ترامپ است.

بامداد امروز(21 آذرما) درگیری‌های جدیدی میان نیروهای اشغالگر قدس و فلسطینی‌ها رخ داد که صهیونیست‌ها به اردوگاه «عروب» و شهرک «سعیر» در الخلیل و مدرسه‌ای در نزدیکی مسجد ابراهیمی یورش بردند و همزمان با آن درگیری‌های در ورودی شمالی شهر بیت‌ لحم رخ داد.

این در حالی است که توپخانه‌های رژیم صهیونیستی نیز بامداد امروز مواضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در شمال شهرک «بیت لاهیا» را هدف قرار دادند.


در همین راستا، وزرات بهداشت فلسطین امروز در نشستی خبری اعلام کرد: شمار شهدا و زخمی‌های درگیری‌های اخیر تا عصر دیروز، 4 شهید و 1778 زخمی بوده است/.

captcha