دستگيری دو باند ارازل و اوباش توسط پليس چهارمحال و بختياری
کد خبر: 3671931
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

دستگيری دو باند ارازل و اوباش توسط پليس چهارمحال و بختياری

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی استان از دستگيری دوباند ارازل و اوباش درعمليات ضربتی پليس امنيت عمومی استان، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار غلامعباس غلامزاده، اظهار كرد:‌ در پی وصول گزارشی مبنی بر عرض اندام يك باند ارازل و اوباش و تير اندازی هوائی به قصد ايجاد ناامنی در سه نقطه از شهركرد موضوع در دستور كار دو اكيپ ويژه پليس امنيت عمومی فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی، بررسي دقيق ابعاد اين رخداد و جمع آوری اطلاعات با استفاده از تمامی امكانات و اظهارات شاهدان، افراد اين باند را در كوتاه ترين زمان ممكن شناسائی و با هماهنگی دستگاه قضائی چهارنفر از مسببين را در عمليات غافلگيرانه‌ای دستگير و به مرجع قضائی معرفی كردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به ادامه تحقيقات جهت كشف سلاح متهمين خاطر نشان كرد: در عمليات ضربتی ديگری عوامل پليس امنيت عمومی استان پنج نفر از اعضای يك باند ارازل و اوباش كه ضمن تظاهر نيمه‌های شب در محور شهركرد به اصفهان محدوده تونل رخ اقدام به راه بندان كرده بودند را دستگير كردند.
سردار غلامزاده در پايان با اشاره به كشف چند تيغه شمشير و قمه از خودرو متهمين و معرفی آنها به مراجع قضائی گفت: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و نيروی انتظامی استان با هنجارشكنان و برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه قاطعانه و قانونی برخورد می‌كند.

captcha