تجلیل از بانی شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان در سروستان
کد خبر: 3671953
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

تجلیل از بانی شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان در سروستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی مراسمی، امشب، 21 آذرماه از قاسم فتحی، بانی شبعه بیت‌الاحزان در سروستان تجلیل می‌شود.

مهدی شهسوار، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: طی مراسمی امشب، 21 آذرماه از قاسم فتحی، بانی بیت‌الاحزان در سروستان تجلیل می‌شود.
وی ادامه داد: «فتحی» از قاریان قرآن و فعالان قرآنی در شهرستان سروستان استان فارس است که فعالیت‌های خوبی در حوزه قرآن داشته است که از مهم‌ترین آن به‌کارگیری حدود 10 معلم قرآن حافظ در اجزاء مختلف در مؤسسه است که برای آنها کارآفرینی کرده است.
شهسوار بیان کرد: همچنین این پیشکسوت قرآنی دوره مهد و پیش‌دبستانی قرآنی را به صورت فعال در این شعبه مؤسسه برپا کرده‌اند که در حال حاضر دارای 115 خردسال است که براساس کتاب‌های تألیف شده مؤسسه در حوزه مهد و پیش‌دبستانی که ابداع خود مؤسسه است و صرف آموزش قرآنست.
وی بااشاره به گزارش فعالیت‌های این مؤسسه عنوان کرد: این شعبه نزدیک به 200 حافظ اجزاء مختلف و هشت حافظ کل تربیت کرده است. همچنین شیوه خاصی که ورود کردیم حفظ متدبرانه قرآن است که بیت‌الاحزان سروستان نیز پیشنهاد دهنده آن است که جزوه‌های آن نیز آماده شده است که از ابتدای قرآن تا سوره انعام است.
شهسوار بیان کرد: طی همایش‌های متعددی که برای مربیان در شعب سطح کشور داشتیم روش‌های حفظ متدبرانه را فرا گرفتند و اندک اندک به عنوان رشته آموزشی در مؤسسه در حال فراگیری و آموزش است.
وی یادآور شد: شعبه سروستان بیت‌الاحزان دارای چند ساختمان است که یکی از آنها را خود قاسم فتحی وقف در حوزه قرآن کرده است.
مراسم تجلیل از قاسم فتحی، بانی بیت‌الاحزان امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن(ع) سروستان برگزار می‌شود. همچنین این مراسم به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و با همکاری هیئت مسجد امنای مسجد برپا شد.

captcha