تلاوت «سعید پرویزی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول
کد خبر: 3671970
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

تلاوت «سعید پرویزی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

گروه جلسات و محافل: یکصد و پنجاه و سومین کرسی تلاوت علی‌آباد کتول همراه با تلاوت قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

تلاوت «سعید پرویزی» در کرسی تلاوت علی‌آباد کتول

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جلسه یکصد و پنجاه و سوم کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم مصلای شهرستان علی‌آبادکتول شام‌گاه امروز سه‌شنبه، 21 آذر‌ماه در محل مصلای این شهرستان برگزار می‌شود.
در این مراسم معنوی که حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدداوود شاهچراغی، امام‌جمعه شهرستان علی‌آباد کتول برگزار می‌شود، برنامه‌های مختلفی همچون قرائت دعای توسل، تلاوت قرآن کریم، یادی از شهید شاخص، بیان نکات تفسیری آیات، مسابقه حضوری و قرعه‌کشی میان حاضران در جلسه و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.
همچنین در این محفل قرآنی و معنوی، سعید پرویزی، قاری بین‌المللی قرآن کریم و نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن جهوری اسلامی ایران به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.
همچنین در خلال برگزاری این مراسم قرآنی نیز طی برنامه‌ای و با معرفی مجری حاضر در برنامه از چند نفر از اعضای خانواده شهید شاخص محفل قرآنی نیز تجلیل خواهد شد.
یادآور می‌شود، کرسی تلاوت قرآن شهرستان علی‌آباد کتول هر هفته به همت جامعه قرآنیان استان گلستان و شهرستان علی‌آباد کتول برپا می‌شود. علاقه‌مندان نیز جهت حضور در این مراسم می‌توانند، شام‌گاه هر سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا به محل مصلای شهرستان علی‌آباد کتول مراجعه کنند.

 
 
captcha