رابطین معرفی شده برای جمع آوری کمک های مردمی عتبات عالیات مورد وثوق مردم باشد
کد خبر: 3672011
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

رابطین معرفی شده برای جمع آوری کمک های مردمی عتبات عالیات مورد وثوق مردم باشد

گروه اجتماعی: فرماندار اردبیل گفت: رابطان مؤمن، دلسوز و مورد اعتماد در شهرها، روستاها، مساجد، محلات و اصناف در افزایش جلب اعتماد مردم و بالا بردن کمک‌های مردمی و جمع‌آوری وجوهات تعیین شوند .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل، روزگذشته 20 اذرماه در ر جلسه هماهنگی و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که در سالن جلسه آیت‌الله مروج فرمانداری اردبیل برگزار شد، به نقش مهم وجود رابطان برای جلب کمک‌های مردمی اشاره کرد و گفت: جلب اعتماد مردم هنر ستاد بازسازی عتبات عالیات است.
وی افزود: لازم است رابطان مؤمن، دلسوز و مورد اعتماد در شهرها، روستاها، مساجد، محلات و اصناف در افزایش جلب اعتماد مردم و بالا بردن کمک‌های مردمی و جمع‌آوری وجوهات تعیین شوند و ضمن انجام فرهنگسازی و تبلیغات مناسب به وظیفه شرعی و اعتقادی خود در بازسازی عتبات عالیات عمل کنند.
فرماندار اردبیل به نذورات و کمک های خیریه اهالی استان در مناسبت‌ها و وقایع خاص اشاره کرد و افزود: در روزهای اخیر می‌توان از سرازیر شدن سیل کمک‌های مردمی استان اردبیل برای همدردی با هموطنانمان در زلزله اخیر کرمانشاه، کمک به خانواده‌‌های آسیب دیده و اهدای نذورات مردم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی یاد کرد.
زنجانی با بیان اینکه روحیه کمک‌رسانی و دستگیری از نیازمندان در بین اهالی استان موج می‌زند، ادامه داد: مردم حسینی استان اردبیل در موقعیت‌های مختلف عشق و ارادت خود را به اهل بیت (ع) ثابت کرده‌اند.
وی به مشکلات و نیازهای مهم موجود در عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: با بررسی بیشتر و شناسایی نیازمندی‌های مهم در صورت تأیید نهایی مسؤولان می‌توان کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات را در راستای افزایش رفاه زائران مانند بازسازی زائرسراهای نجف، حسینیه و هیأت‌های مذهبی این اماکن هزینه کرد.

captcha