روحیه مردم استان اردبیل در انجام امور خیریه و مذهبی قابل تحسین است
کد خبر: 3672015
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

روحیه مردم استان اردبیل در انجام امور خیریه و مذهبی قابل تحسین است

گروه اجتماعی: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: مردم استان اردبیل همواره در انجام امور خیریه و مذهبی پیشگام بوده و این روحیه اعتقادی قابل تحسین است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اسفندیار هوشیار، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل روزگذشته، 20 آذرماه در جلسه هماهنگی و پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان که در سالن جلسه آیت‌الله مروج فرمانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان اردبیل همواره در انجام امور خیریه و مذهبی پیشگام بوده و در صف اول خدمت‌رسانی و اهدای نذورات قرار دارند.
وی با اشاره به پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی استان اردبیل، افزود: انتظار ویژه‌ای از این استان مرزی کشور به عنوان دارالارشاد و شهر حسینیت وجود دارد تا با توجه به شور بالای مذهبی موجود در بین اهالی استان به تکلیف و وظیفه خود در بازسازی عتبات عالیات عمل کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل به جمعیت بالای شهرستان اردبیل نسبت به دیگر مناطق استان و انجام یافتن 50 درصد از وظایف محوله در مرکز اردبیل اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام پذیرفته در ستاد بازسازی عتبات عالیات بر اساس آمار جمعیتی مناطق انجام می‌شود.
هوشیار به آسیب‌های روزافزون شایع در جامعه، مشکلات مالی و ضرورت حمایت از نیازمندان و محرومان جامعه تأکید کرد و ادامه داد: با این تفاسیر نباید در عمل به وظیفه خود در قبال کمک به بازسازی عتبات عالیات کوتاهی کرد.
وی به نزدیک بودن آغاز ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: از هیأت‌های مذهبی و مساجد انتظار می رود که با تداوم همکاری‌های خود زمینه دریافت وجوهات مردم برای کمک به بازسازی عتبات عالیات را فراهم کنند و با بیشتر شدن هماهنگی بین مسؤولان فرهنگی و مذهبی کمک‌های جمع‌آوری شده مردم استان برای بازسازی اماکن مذهبی در بازه زمانی تعیین شده ارسال شوند.

captcha